5 January 2013

19. Essence Breaking Dawn p2 - 01 Jacob's Protection


A mai napra egy eléggé ismert lakkot hoztam. Sok helyen láthattátok már, lehet néhányan unják, de én nem tudok betelni vele. Ez a körömlakk az utolsó Twilight Saga film, a Breaking Dawn part2-hoz tartozó kollekcióból származik. Az Essence minden évben a filmek megjelenésével egy ilyen kollekciót hoz létre, ami eddig mindig nagyon jóra sikerült. A mostani kiadásban 4 körömlakkal találkozhatunk. Én most ezt a kékes árnyalatút választottam, ami a Jacob's Protection nevet kapta.


Ma szerencsés napunk van (legalábbis itt nálam), ugyanis hétágra süt a nap, így szép képek sikerültek.


Mint láthatjuk csodálatos kék, türkiz, lilás csillogású pelyhek vannak benne. Én imádom a színét, egyszerűen csodálatos. Mikor megvettem a lakkokat, erre voltam a legkíváncsibb. A lakk alap színe fekete, de a pelyhek megtörik ezt. A napfényben hihetetlenül szépen mutat.




A kollekcióból a többi lakk is nagyon tetszik, tehát ez nagyon jól sikerült. Ami nekem egy kicsit probléma, hogy a sok pehely miatt sűrűbb a lakk. Vagy nagyon vastagon tudom felvinni, ami fedés szempontjából nem hátrány, csak akkor nem szárad olyan gyorsan. Így muszáj vékonyan felvinnem, több rétegben, de akkor jó a száradás ideje. 

Árnyékban is készítettem pár képet, ott is csodálatosak a színek. Még az árnyékban is nagyon világos van. 



Hihetetlen lett ez a lakk! Nagyon tetszik. :) Ebből kifolyólag sokszor használom ezt a terméket. Folyton a körmeimet nézegetem :)

Nektek van ebből a kollekcióból lakkotok? Melyik a kedvencetek?


Maria

Facebook oldal:

Ha kérdésed van, itt felteheted:




1 comment: