15 January 2013

27. The 31 Day Nail Challenge - Day 1 - Red Nails

Elérkezett a nap, amikor elkezdődik a 31 napos kihívásom körömlakkok terén. 
Az első nap témája a vörös körmök. Véleményem szerint ez a legklasszikusabb formája a körömlakkozásnak. Bárhova bármikor kitűnő választás ez a szín (persze mérlegelni kell, hogy illik-e a rikító változata az adott alkalomra, vagy válasszunk bordós árnyalatot). Mindig minden szettet feldob, igazi Jolly Joker. Annyira általánossá vált mára ez a szín a körmökön, hogy sokan nem is tartják már különlegesnek. Pedig az volt és az is lesz. Nem utolsó sorban a férfiak is ezt kedvelik a legjobban. ;)

Tehát a kihívás egy igazi örök színnel kezdődik. 


Az alap színem az Astor Plum (390) nevezetű bordó lakkja, amelyre felvittem egy réteg Maxfactor Fantasy Fire-t (45). A végeredmény nagyon különleges lett. Ennek a Csillámos lakknak önmagában nincsen erős színe, így bármire visszük fel, annak szép csillogást kölcsönöz és minden körömlakkon másképpen mutat.


Nekem nagyon tetszik ez a párosítás. A mikrocsillámok hihetetlen színekben pompáznak, felelhető zöld, sárga, narancs, némi vörös árnyalat is.


A különböző fényekre különböző módon reagál. Ezen a képen jól kivehető a zöldes árnyalat. 



Engem levett a lábamról! :) Igyekeztem kicsit extrábbá tenni a kedvenc bordó lakkomat, és azt hiszem ez sikerült is.

Készítettem egy képet lámpafénynél is, hogy még több oldaláról megmutathassam nektek az első napra készített manikűrömet.


Végül a lakkok, amelyeket felhasználtam és már sokat említettem:


Nektek mi a véleményetek erről a kombinációról? 



Maria

Facebook oldal:

Ha kérdésed van, itt felteheted:



2 comments: