21 January 2013

31. The 31 Day Nail Challenge - Day 4 - Green nails

A kihívás negyedik napján a zöld körmöké a főszerep. Ezzel a színnel is kicsit bajban voltam. Összesen 4 zöld lakkom van. Próbáltam érdekes kis manikűröket létrehozni, de mindig lemostam, mert egyáltalán nem tetszettek. A She stylezone lakktól meg egyenesen a hajamat téptem. De megszületett a végeredmény.


Mint láthatjátok egy kicsit rövidebbek lettek a körmeim. Nos, a szánkózás és a bobozás nem a körmök barátja :D De majd visszanő... :)
Tehát. Az alaplakk egy sötétzöld körömlakk, ami tele van rengeteg világosabb színű zöld mikrocsillámokkal. Ebből a kiadásból nemrég döbbentem rá, hogy több lakkom is van már. Pedig konkrétan soha nem kerestem őket, szerintem a legtöbb a nagy leárazásokról van. Nagyon jó az állaguk, gyorsan száradnak, és a végeredménnyel is elégedett vagyok. 



Fedőlakknak a pelyhes körömlakkomat választottam. Erre a színre még sosem alkalmaztam, de mint általában, most sem okozott csalódást! Tökéletes ehhez a színhez.



Igyekeztem Nektek minél több szögből lefényképezni, hogy megmutassam a legjellemzőbb színeit ennek a fedőlakknak. Hihetetlenül csodás! Még mindig a szívem csücske. Most az Essence nagy leárazásain ezt a fedőlakkot is megtalálhatjátok 349 Ft-ért.


Ez a kedvenc képem, amit erről a festésről készítettem. :) Hihetetlen ez a színpompa! 

Végül a körömlakkok, amelyeket felhasználtam:


Essence Multi Dimension - 53 All Access
Essence Special Effect! Topper - 08 Night In Vegas

Nektek hogy tetszik? :)

Eddigi munkáim a kihívásra:

3 comments:

  1. Hű, csodaszép! Tudod mi jutott eszembe róla? A zöld avar, és rajta az ősszel lehulló falevelek. :)) Teljesen olyan.. :D

    ReplyDelete
  2. Most, hogy mondod tényleg olyan! :) Nekem azok a zöldes dísztárgyak jutottak róla eszembe :D

    ReplyDelete
  3. Ezért a zöld lakkért teljesen oda meg vissza vagyok! Így együtt a pelyheskével még nem tudom eldönteni, hogy tetszik-e vagy sem... de ki fogom próbálni. :D

    ReplyDelete