8 February 2013

47. The 31 Day Nail Challenge - Day 13 - Animal Print

A kihívás ezen napján egyetlen egy célom volt. A manikűröm ne legyen leopárd, vagy zebra mintás. Nem mintha bajom lenne ezekkel  a lehetőségekkel, csak kicsit unalmasnak találnám egy kihívásra ezt elkészíteni. Ebből kifolyólag az egyik kedvenc állatkám mintáját hoztam nektek, a zsiráfét. :) A legkedveltebb kontinensem Afrika, így szerettem volna ezen a vonalon maradni, és a szavanna végtelen lehetőségei közül ezt próbáltam megalkotni.



Alapnak az egyik kedvenc sárga színű körömlakkomat használtam, majd a mintákhoz három körömlakk keverékét készítettem el. Szerencsére a Nap is hétágra süt, így az sem maradt el az Afrikai kiruccanásból. 



A képeket kicsit feldobtam a minta tulajdonosával, hogy még vidámabb legyen ez a poszt. Ezt a manikűrt is nagyon szeretem viselni, nyári hangulatom lesz tőle, de lehet erre rásegít ez a szép kora tavaszi időjárás, amely kitudja meddig tart még...



Ide beiktatok egy kis személyes részt is. Ilyenből nem igen szokott lenni a blogon, szóval ez annak tudható be, hogy nagyon izgatott vagyok, és lehet D-vitamin túltengésem lett. :D
Szóval izgatott vagyok, mert elkezdtem haladni a szakdolgozatommal, és azért is, mert amint visszajelzést kapok, hogy a kérdőívem megfelelő, máris indulhat a közvélemény kutatás! :) Természetesen ezzel nem terhellek titeket, de drukkoljatok, hogy jól legyen elbírálva! :)

A körömlakkok, amelyeket felhasználtam:


Alap: Essence Show Your Feet - 09 Sunshine 4ever
Barna keverék:
Essence Show Your Feet - 12 Midnight Glam
She Stylezone - 500
P2 Sun Love - 010 Summer Heat

Nektek mi a véleményetek a zsiráf mintáról? 

Eddigi munkáim a kihívásra:
Colors:

3 comments: