13 February 2013

51. Valentin-napi manikűr

Beálltam én is a sorba, és készítettem nektek egy Valentin-napos manikűrt. (Azért teszem ki ma, hogy a kihívás töretlenül haladjon tovább.) Be kell, hogy valljam, nekem semmi bajom sincsen ezzel az ünneppel, bár még nem volt olyan, hogy valakivel meg tudtam volna osztani. Vagy pont akkorra esett egy kis vita, vagy  kerestem azt, akivel megoszthatnám. Jelenleg is ebbe a státuszba tartozom, de nem búslakodom, egyszer valakit felköszöntök ezen a napon. :)
Na, de visszatérve, szerintem tényleg nem hülyeség, máskor is ünneplünk olyan dolgokat, amelyeknek evidensnek kellene lennie a mindennapokban, miért ne tehetnénk meg ezt a szerelemmel is?! Bár lehet csak én vagyok reménytelenül romantikus. 

Az erre az alkalomra készített kis manikűröm:



Végtelenül egyszerűre vettem a figurát. Választottam egy alap színt, arra festettem egy különleges fedőlakkot (ami egyáltalán nem látszik... :D Lila gyöngyházfényű), és utána apró kis szívecskés flitterekkel díszítettem.



Szerintem egyszerű, de nagyszerű lett. Akiknek nincsen túl jó kézügyességük, azok is bátran nekiállhatnak az elkészítésének. A szívecskék fedőlakk ellenére is néha galibát okoztak, de a helyükön maradnak. 



Én meg vagyok elégedve ezzel a kis alkotással. A szívecskéknek amúgy pirosas és kékes csillogásuk van, így még különlegesebb, pláne ha fény is ér őket. A fedőlakk pedig tökéletesen illik hozzájuk, az utolsó képen halvány kis megnyilatkozása is van. :D

A körömlakkok, amelyeket felhasználtam:


H&M Nail Polish - Mon Amie
Essie - 390 Sold Out Show
Essence Nail Art Glitter - 02 Style It Up!

Nektek hogy tetszik ez a manikűr? Mi a véleményetek a Valentin-napról?



Maria

Facebook oldal:

Ha kérdésed van, itt felteheted:


5 comments: