19 February 2013

56. BYS - 195 Pink In A Blink

A mai napra egy tesztet hoztam Nektek egy gyönyörű tavaszi színről. Múlt héten a TESMINKED webáruház jóvoltából kaptam három darab BYS körömlakkot tesztelésre. A színeket én választhattam ki, így még jobban örültem a lehetőségnek. 
Mivel nagyon-nagyon lassan, de jön a tavasz, így olyan színeket választottam, amelyek már ezt az évszakot tükrözik. Amiket választottam:


Neon narancssárga - 171 Neon Fires
Pasztel rózsaszín - 195 Pink In A Blink
Matt sötét pink - 232 Matte Fuchsia

A szállítással nagyon meg vagyok elégedve. Elsőbbségivel és ajánlva érkezett meg a kis csomag, talán 1-2 napon belül. Plusz pont! :)
Pár helyen olvastam már, hogy nagyon erőteljes és kellemetlen illatuk van ezeknek a körömlakkoknak. Ettől egy kicsit tartottam, de végül csak ennek a pasztel rózsaszínnek volt szúrós illata, de ki lehet bírni... 
Nézzük is akkor a világos rózsaszínünket.

195 Pink In A Blink



Kezdjük kívülről befelé. Az üveg nagyon tetszik! Ez a forma kitűnően tárolható, a kupak akkora, hogy lehet látni a dobozkáimban is, hogy milyen színe van. A kupakot tökéletesen vissza lehet zárni. Mint láthatjátok a képen, egy körömlakk 14 ml-t tartalmaz. Ez bőven elég lesz egy ideig. 
Az ecset vékony, kerek, ennek ellenére (jobban szeretem a lapítottakat) könnyen és gyorsan tudtam kifesteni a körmeim. 



Említettem már, hogy ennek a körömlakknak van nagyon erős illata. Tényleg szúrós volt egy kicsit, ez nem jött be annyira, de mivel nem kell sokat bajlódni a felvitellel, így nem is szagoltam sokáig. A körömlakk maga egyébként jó folyós, de még nem zavaróan, tökéletesen terül.
A színe tényleg tökéletes pasztel rózsaszín, én teljesen belehabarodtam. Viszont a 3 körömlakk közül kettőnek nem volt túl jó a fedése. Ez az egyik. Kísérleteztem, hány réteg lehet a tökéletes, de 3 után abbahagytam a festegetést. Ehelyett egy fehér alapot használta, arra viszont MAX kettő réteg kell, úgy is tökéletes, és a színeket is sokkal jobban kiemeli. 



A képeken egyedül a kisujjamnál nem használtam a fehér alapot, hogy jól lehessen látni az áttűnést. A valóságban ennél sokkal erőteljesebb volt. A tartósságáról még annyit, hogy teljesen elégedett vagyok velük. A 3. napon volt egy kisebb kopás a körömvégeknél, de nem pattogzott, ragaszkodott a körmömhöz. Ennek ellenére nem fogta be, és könnyen le tudtam mosni.

Összességében elégedett vagyok ezzel a körömlakkal, a hibái nem zavaróak, főleg a fehér alappal. Igazából így teljesedik ki igazán a színe! :) Bátran tudom nektek is ajánlani. A tökéletes tavaszi virágok színe! 

Ti próbáltátok már ezt a körömlakk márkát? Van ilyen a gyűjteményetekben? 


Maria

Facebook oldal:

Ha kérdésed van, itt felteheted:

3 comments:

  1. Rajtam is pont ez van. :D Nekem 3 rétegben tökéletes volt a fedése. =) Sőt igazából már kettőben is majdnem. AZ én tesztem holnap jön. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lehet vékony rétegben festettem, de így fehérrel akár egy réteg is elég, és nagyon jó színe van :)
      Majd figyelem! :D

      Delete
  2. cuki kis színe van. :)
    egyébként meg irigy vagyok. én még sohasem kaptam lakkot tesztelésre. nagyon jókat választottál. :( :)

    ReplyDelete