20 February 2013

57. The 31 Day Nail Challenge - Day 19 - Galaxy

Mára az egyik kedvenc technikám a feladat. Egyszerűen imádom a világűrt megteremteni a körmeimen. Nagyon sokszor hordom így őket, így már szereztem benne némi tapasztalatot, de mindig tanul valami újat az ember. Ez a nagy szerelem valószínűleg abból is adódik, hogy rettentően kedvelem a világegyetemet. A hulló csillagokat, az eget kémlelni, a képeket nézegetni a csillagködökről, filmek ebben a témában, minden! Nem utolsó sorban bármikor felnézek az égre elönt a remény, és az, hogy hiszek a dolgokban, hogy minden úgy alakul, ahogy annak lennie kell! :)
Na de elég a kalandozásból, íme a manikűr:



A mai galaxisomhoz fekete-ezüst alapot használtam, és erre vittem fel a lila különböző árnyalatait. Majd egy lila-holo fedőlakkal díszítettem. Nem nehéz egyébként ez a technika, csak oda kell rá figyelni. Még régebben írtam erről egy TUTORIAL bejegyzést, aki kedvet kap, készítse el ez alapján! :)



Mindenki csak dicséri ezt az alkotásomat, és különlegesnek tartják. A gyerekek megállás nélkül nézegetik, még a fiúk is. :) Egy pár napig most ezzel a mintával elleszek.



Én már nem álltam meg ott, hogy csak csillag ködöket készítsek, hanem pontozó/fogpiszkáló segítségével csillagokat is teszek a körmeimre, ettől még jobban emlékeztet a világűrre. Amúgy ez az a manikűr, aminél mindig fáj a lemosás a lelkemnek. :(

A körömlakkok, amelyeket felhasználtam:


Essence Breaking Dawn p2 - 04 Edward's Love
Rimmel - 292 Sorbet So Good
Essence Nude Glam - 04 Iced Latte
She Stylezone - 327
NYC - 200 Rosy Knows
Essence Nail Art Special Effect! - 01 It's Purplicious

Ti kedvelitek ezt a technikát? szoktatok mini-galaxisokat készíteni?

Eddigi munkáim a kihívásra:
Colors:

4 comments: