4 March 2013

68. The 31 Day Nail Challenge - Day 25 - Inspired by FASHION

Ezen a napon az inspirációforrásunknak a divatnak kell lennie. Egy másik napra én elkészítettem egy manikűrt, amire az első reakció az volt az egyik barátnőmnek, hogy teljesen Anna Dello Russo for H&M-re hajaz. Így kihasználva ezt a helyzetet, félretettem a befotózott manikűrömet, és arra a napra teljesen mást készítettem el. Ma pedig:

Anna Dello Russo for H&M


A képből már lehet sejteni milyen színek fognak dominálni az alkotásomban, íme:



A nagyon élénk türkizes kék helyett én mentás színt választottam, és szivacsos technikával átmenetet készítettem. Az ilyen átmenethez egyébként még régebben írtam nektek egy TUTORIAL-t. Ha kedvet kaptatok a manikűrhöz, akkor ennek a segítségével bárki pofon egyszerűen el tudja készíteni.



Tudjátok, hogy nagy rajongója vagyok ennek a technikának, így elfogult is vagyok a munkámmal szemben. Szerintem az arany és a menta szín annyira tökéletesen illik egymáshoz, hogy az már hihetetlen. Tökéletes páros! :)



Így jobban belegondolva tényleg teljes mértékben illik ahhoz a bizonyos H&M kollekcióhoz, ami egyébként rettentően megosztotta a közönséget. Nekem a kiegészítők tetszettek nagyon de azt is csak úgy, hogy az uralná az outfitemet, mivel annyira hangsúlyosak voltak.

A körömlakkok, amelyeket használtam:


Moyra Pastel Shades - 602
Essence Color & Go - 32 Gold Rush
Essence Breaking Dawn p2 - 03 A Piece Of Forever
Essence Color & Go - 67 Make It Golden

Nektek hogy tetszik ez a manikűr? Mi a véleményetek erről a kollekcióról?

Eddigi munkáim a kihívásra:
Colors:


Maria

Facebook oldal:

Ha kérdésed van, itt felteheted:

6 comments:

  1. SZép lett! Ez a menta még mindig nagyon tetszik. =) Lehet ezt veszem meg menta lakknak, ha letelik a lakkstop...

    ReplyDelete
  2. annyire irigyelek mindenkit, akinek megvan a make it golden! lakk!!! Téged is! :D :(
    nagyon szép mani, a barátnőd nagyon érdeklődhet a divat után, ha így összekötötte a kettőt :D

    ReplyDelete
  3. Köszönöm Nóra és Thimmyke!

    M. pont ma gondoltam arra, hogy mi lesz velem, ha elfogy. :D :(

    ReplyDelete
  4. szép. volt már hasonló körmöm, csak rózsaszín-lila és krémszínű-arany összeállításban. :)

    ReplyDelete
  5. Naaagyon jó! Tetszik ez a színösszeállítás! :) Én is készíettem hasonlót, csak ott a csillámos rész a koromágynál volt. :)
    http://vaniliamamor.blogspot.ro/2013/02/the-carbonfools-os-beszamolo.html

    ReplyDelete