10 July 2013

170. Lovely Mix Nail Art

Mára egy kicsit kreatívabb manikűrrel érkeztem hozzátok. Mostanában a Nail Club-on és a Fashion Monday-en kívül nem is igazán volt ilyesmi, szóval éppen itt az ideje. Mielőtt megszületett ez a manikűr, otthon felfedeztem, hogy van két nagyon hasonló színű Lovely lakkom, de valamiben különböznek, a textúrában. Így ezeket kevertem most össze nektek. :)




Íme ez lett a végeredmény. :) A manihoz felhasználtam a Lovely Must Have Nr 1 Optimistic-et és az újak közül a Lovely Baltic Sand Nr 1-est. Természetesen a minták elkészítésének érdekében celluxot használtam. Először felvittem a sima felületű lakkot, megvártam, amíg teljesen megszárad. Ezután ráragasztottam a celluxot úgy, hogy a megfelelő mintát kapjam, és felvittem a sand textúrájú-t is. 



Szerintem nyárra igazán jó kis alkotás ez, szikrázik is és a színek is gyönyörűek. Lesznek majd még különböző kísérletek ilyen alkotásokra, eléggé elnyerték a tetszésemet. :)

Nektek mi a véleményetek a mai manikűrről? Próbálkoztatok már hasonlóval?




Maria


Facebook  |  Ask.fm  |  Bloglovin  |  Pinterest



8 comments:

  1. nagyon jó kis ötlet, én lehet, hogy kipróbálom valamilyen formában :)

    ReplyDelete
  2. Nagyon jó lett! Én is gyakran celluxozom, csak néha nincs türelmem megvárni amíg megszárad a lakk és a cellux feltépi.

    ReplyDelete
  3. Eszméletlen jó lett, nagyon tetszik! :)))

    ReplyDelete
  4. andicreative: Hajrá! :) Nagyon egyszerű, és jól néz ki. :)

    Glitterfinger Lexa: Nekem sem mindig van, de muszáj várni, különben az egésznek annyi. :(

    Njoythestyle Reni: Köszi! :)

    ReplyDelete
  5. Jajj szeretem az ilyen manikat! :) Csinálni is fogok majd, csak nőjön meg a körmöm!

    ReplyDelete
  6. Nagyon jó lett!
    Tetszik!:)

    ReplyDelete
  7. Nagyon jó az ötlet és szép lett a kivitelezés is :))

    ReplyDelete