20 July 2013

177. A tökéletes fedőlakk - Seche Vite Dry Fast Top Coat

A tökéletes színtelen fedőlakk megtalálása elég nehéz. Főleg, ha sok tényező befolyásolja az embert. Legyen gyorsan száradó, tartós, fényes, ne változtassa meg a színeket, az ára se legyen megfizethetetlen, legyen jó sok, stb... Ezer meg egy blogon lehet olvasni millió féle lakkról. Nálam is találkozhattatok már, nem rossz a Crystal Nails fedőlakk, de megtaláltam a tökéleteset.

Seche Vite Dry Fast Top Coat


Több külföldi blogon is istenítik ezt a körömlakkot. Eddig mindig csak kerülgettem, féltem, hogy csak nagyon felkapott lett, közben pedig semmit sem ér. Ráadásul az ára nem a legolcsóbbak közé sorolható. Rendelés + szállítás is 1800 Ft körül indul. De gondoltam próba szerencse, ha beválik, akkor megéri a pénzét, elvégre a fedőlakkom eredeti ára sem sokkal kevesebb. 
Nézzük mit tud:


Maga a körömlakk egy tök jó mennyiség, 14 ml. Már elég sokat elhasználtam belőle, ugyanis főleg így a munka mellett muszáj mindig egy védőréteg. Remélem nem fog besűrűsödni a végére, ezt még nem tudtam nektek letesztelni. Szóval, teljesen tiszta átlátszó fedőlakk, ami gyors száradást ígér. A kupakja egyszerű, kényelmes, az ecset kerek, normál, könnyen kezelhető. Na, az illata. A Models Own lakkok után egy kis virágos mező, de amúgy tényleg elég erős, és más illata van, mint a többinek. Elviselhető amúgy, ennyi lakkozás mellett nem igen tűnik már fel, pedig mindent megérez az orrom (ez néha áldás, néha átok :D). Az állaga egyébként jó, nem ragacsos, szépen terül.

Összetevők:


Természetesen tele van kemikáliával, de mi nem, allergiás sem vagyok, így engem ez nem igen zavart.
De jön a lényeg, a külcsíny ellenére milyen a belbecs. Gyorsan szárad? IGEN! Nagyon. Egy perc után akármit lehet csinálni. De nem csak felületesen hat, hanem az összes réteget beton keménnyé teszi, de mégsem annyira, hogy repedezzen a lakk. Sokkal tartósabbá tesz mindent, bár ha nagyon leharcoljuk a kezünket, 3-4 nap után azért kezdődik egy kis kopás. Ami még nagyon érdekes volt, hogy néha kihagytam részeket egy-egy lakkból, megnézni mi lesz akkor. Ott ha olyan minőségről volt szó második nap már megkezdődött a kopás, néhány esetben a pattogás. A színeket csak élénkíti, de nem változtatja meg, ez is hatalmas plusz pont. :)
Lemosásnál egyébként nem okoz nagy problémát, nem kell nekiesnünk csiszolóval, hamar oldódik. 

Összesítve. Tényleg tökéletes, nem találok benne kivetnivalót. Van, akinek maximum az illata nem jöhet be, de ha nem sajnáljátok egy szuper termékre a pénzt, akkor ebay-en is meg tudjátok vásárolni, az eredetit. 

Ti próbáltátok már ezt a fedőlakkot? Beruháznátok egyre?




Maria


Facebook  |  Ask.fm  |  Bloglovin  |  Pinterest





6 comments:

  1. nekem is ez a kedvenc:)
    állitólag a felénél beszárad és használhatatlan lesz.kiváncsi leszek

    ReplyDelete
  2. Igen, én is ezt használom már tavaly nyár óta felváltva a Moyra Excellence fedőlakkjával. Mostanában inkább a Moyrát kenem, mert félek, hogy elfogy ez :D Én Szerbiában egy boltban leltem rá egy Seche Vite állványra, és tudtam, hogy ez jön velem. Amióta használom elégedett vagyok, és igaz, amit leírsz az utolsó előtti bekezdésben, tényleg egy perc alatt megköti a lakkot és már mehet tovább a munka, arról nem is beszélve, hogy kőkeménnyé teszi a körmöket! Azóta csak úgy emlegetem, hogy 'A világ legjobb fedőlakkja', mert én is úgy vettem észre, hogy minden 'nagy körmös blogger' ezt használja. Nyár végén eljutok abba a boltba és biztos, hogy nem csak egyet fogok elhozni, mert tapasztaltam, hogy az nagyon nem elég :D Én is ajánlom mindenkinek

    ReplyDelete
  3. Ígéretes, bár egyelőre nem tervezek ilyet venni, de ami késik, nm múlik. :D

    ReplyDelete
  4. Ági: Igen, én is hallottam ilyesmit, de én még bizakodok, nem mindenki tapasztalta ezt. :)

    M.: Ne is mondd! :D Én mondjuk rendeltem, és még itt sem találtam állványt, de ha egyszer eljutok a Sephora-ba, akkor ott is körülnézek. :) Te pedig tárazz be rendesen! :D

    Ivett: Én is olyan sokáig halogattam, de tudtam, hogy egyszer úgysem ellenállok neki, így mondom akkor most jöhet. :D Nem bántam meg egy pillanatig sem.

    ReplyDelete
  5. OK, akkor fizetéskor az enyém lesz. :-)

    ReplyDelete
  6. Megrendeltem én is, tegnap érkezett, este muszáj volt lakkoznom :-)
    Tényleg nagyon gyorsan szárítja a körömlakkot, ráadásul szép fényes lesz a felület - nagyon tetszik!
    Olyan, mintha egy szupererős páncélt építene a körömlakkok fölé :-)

    ReplyDelete