30 August 2013

208. Essie - 127 Watermelon & Essence Special Effect Topper - 17 Only Purple Matters

Mára egyszerre két olyan körömlakk tesztjével is érkeztem, amelyeket imádok. Külön-külön is és egyben is. Az alap szín már régóta megvan, rettentő sokat is használtam, fogalmam sincsen miért nem került eddig fel a blogra... A másik egy újdonság az Essence házáról, amelyet nemsokára otthon is meg tudtok venni. :)

Essie - 127 Watermelon & Essence Special Effect Topper - 17 Only Purple Matters


Essie: Maga a megtestesült tökéletes mély pink körömlakk. Minden szempontból. Az állaga mennyei, szépen terül a körmeimen. Az ecsete a régi, tehát teljesen átlagos, ezzel is könnyebben boldogulok már. Az üveg egyébként 15 ml lakkot tartalmaz.
Essence: Nem is emlékszem az újdonságokról szóló posztokban erre a lakkra... Nem is gond, mert így meglepetésként ért, amikor felfedeztem az itteni drogériában, és gondolkodás nélkül bevágtam a kosaramban. Tömve van (tényleg nagyon sűrűn) nagyobb pink glitterekkel és apró lila csillámokkal. Hogy miért 3D, arra nemsokára kitérek. :) Az állaga ennek is nagyon jó!



Minden ujjamra az Essie féle szépséget vittem fel, kivéve a gyűrűsujjamra, ott csak az Essence toppert alkalmaztam. A pinkből bőven elég volt a két réteg is, a fedés nagyon rendben van, rövid körmökön akár az egy is jó lehet. A topperből 3-at kellett használnom, hogy teljesen fedjen, viszont hihetetlen gyorsan szárad a sok-sok glitter miatt. Tökéletesen lehet alkalmazni akkor is, ha keveset szeretnénk felvinni másik színre, de önmagában is megállja a helyét. :)



Napfényben pedig maga a mennyország! Szikrázik, csillog villog! De miért is nevezik ezt 3D-nek? Már az első rétegnél is érezni lehet, hogy érdes a felülete, tehát nem simul rá teljesen a körmünkre, vagy a lakkra. Amikor csak önmagában használjuk, és ennyit viszünk fel belőle, akkor egy enyhe sand hatás is érvényesül. Ha fedőlakkot teszünk rá, akkor pedig a matt hatás eltűnik, és teljes mértékben szikrázik. (A képeken így láthatjátok.)


Végeredményként annyit, hogy mindkettővel teljesen meg vagyok elégedve! Nem is kaphattam volna jobb minőséget, pedig az egyik Essence... :D Kezd egy kicsit visszajönni a bizalmam a márka felé, habár a normál új lakkokkal még mindig nem merek kísérletet tenni. Bár tudom, hogy úgyis meg fog törni ez a jég, mert van egy-két érdekes árnyalat. :) Essie-vel kapcsolatban meg amúgy sem csalódtam még, így ő tartotta a szintet. 

Nektek hogy tetszik ez a két körömlakk? Mi a véleményetek az új topperről? Must have? 




Maria


Facebook  |  Ask.fm  |  Bloglovin  |  Pinterest




14 comments:

  1. Awww, ez az Essence topper abszolút must have. Köszi, hogy megmutattad, magamtól szerintem le sem emeltem volna a polcról. :}

    ReplyDelete
  2. Ilyenkor fog el a méreg, mert Erdélyben nem lehet kapni Essence lakkokat :(

    ReplyDelete
  3. nekem is az essence lakk dobogtatta meg a szívem, Essie-hez hasonló színű lakkom már van, de az a fedőlakk...ahw. :D

    ReplyDelete
  4. Awwww, ez a glitteres csodaszép! Lehet, hogy jó pár hét után ismét veszek körömlakkot :-D

    ReplyDelete
  5. Juj juj juj jujjjj ! Az a csillámrengeteg *-* Nagyon jól össze vannak válogatva a színek :) Az Essence-el kapcsolatban , csak annyit mondanék, hogy nekem a 125-Absolutely blue és a 138.-L.O.L. van meg, é vlaim csodálatosak. A kékből elég !! 1 !! réteg, és az is pillanatok alatt megszárad.

    ReplyDelete
  6. az essence topper must have!

    ReplyDelete
  7. Természetesen imádom ezt a lakkot, de nem merem megvenni, félek az lesz a sorsa, mint mostanában minden lakknak: haza, felken, imád, betesz a helyére és elfelejt elővenni. :( Használnom is kellene a lakkokat néha. :D

    ReplyDelete
  8. Húúúú az essence nagyon jó!
    Essie lakkok valahogy eddig nem kerítettek hatalmukba. Szerintem azért, mert rendelni kéne őket, rendelni pedig csak különleges effektes lakkokat szoktam. Pedig az üvege nagyon-nagyon tetszik. Szerinted mennyire megbízható a márka, mert azért lehet róla rosszat olvasni, nem is keveset...

    ReplyDelete
  9. Viki: Szívesen! Én mondjuk úgy voltam vele, hogy megláttam, és tudtam, hogy ez kell. :D

    bokorbogi93: Mi????? Nem lehet kapni? :( Néha áldás, néha átok ez... :S

    FranCiiska: Igen, szerencsére ahhoz sok jó alternatívát lehet találni, de ez a topper... :D

    djkaty: Bocsi! :D Remélem jól sikerül ma a tali! :) Lélekben ott vagyok! :)

    Az a Lány: Igen, van több jó lakkjuk is! A borsós pirosas színek is ilyenek. :)

    M.: :DDD IGEN! :D

    Flory: :DD De te nem hiszem, hogy ezt feledésbe hagynád menni. :) Ez olyan TE topper. :D

    Zsozsó: Én az otthoni forgalmazót nem annyira ajánlom, ott ezer évesek a lakkok.... Ebay ezerszer megbízhatóbb annál is... Ha egy jó oldalról rendelsz, akkor minőséget fogsz kapni, ami nem hazudtolja meg magát. Természetesen mindig vannak bakik, vagy rosszabb termékek, valamilyen hibával, de egy normális, rendes, ügyfélért bármit megtevő webshopban ez nem probléma, megoldják a problémát. :)

    ReplyDelete
  10. Értem, akkor ha egyszer elszánom magam, akkor e-bay lesz :) Köszi

    ReplyDelete
  11. Ez az Essence lakk csodás! :)

    ReplyDelete
  12. Nekem a Belgrád rakparti Essie üzletben azt mondták, hogy inkább rendeljek az ebayről Essie lakkokat...no comment de tényleg!!

    ReplyDelete