27 September 2013

225. NYC In a Minute - 016 Autumn In NY

Emlékeztek még arra a 40 darab körömlakkra, amit pár hónapja adott ki a NYC? Annyi mesés árnyalattal leptek meg bennünket, és annyi jót el is vettek... A mai lakk is (ha jól tudom) ebbe a kategóriába tartozik, pedig nem érdemelné meg. Otthon sokat mászkáltam utána, de eredménye az nem volt. Már le is mondtam róla, mivel befejezte földi pályafutását a drogériák polcain, pedig a promóképen annyira szép volt! No, de a szerencse ismét rám kacsintott, és augusztusban megláttam itt, Hollandiában egy olyan állványt, ahol mind a 40 lakk megtalálható volt. Egy percet sem gondolkoztam.

NYC In a Minute - 016 Autumn In NY


Ahogyan a neve is elárulja, egy csodás őszi árnyalatnak lehetünk szemtanúi. Az üvegben is nagyon szépen néz ki, de mielőtt megnéznénk használat közben vegyük át milyen is a külső. A szokásos In a Minute üveg, ami 9,7 ml körömlakkot tartalmaz. Mindehhez egy lapos, nem túl széles ecset, amivel azért lehet már szépen dolgozni. Röviden ennyit erről, lássuk meg hogyan képzelte el a márka az őszt New York-ban. :)



Ez az árnyalat tényleg nagyon csodálatos így is, nem csak az üvegben! Sötétebb óarany színt láthatunk, ami már-már áthajlik zöldbe, így a moha kissé piszkos világát is elénk tárja. Ezt a hatást úgy érték el, hogy egy sötétebb szürkés alapot töltöttek meg (nem is kicsit) arany színű porral. Ennek persze hátránya is van... Ügyeskedni kell felvitelkor, mivel hajlamos a csíkozódásra. Viszont, ha átestünk ezen az akadályon, és meglátjuk az eredményt... Teljesen megéri. :)



Két rétegben amúgy tökéletesen fedett, de megint jön egy kis bibi. Amit ígért, hogy gyorsan szárad, az annyira nem igaz. Nem is lenne ez akkora baj, mert jön a kis fedőlakkom, bekenem, és egy perc után csinálhatom a dolgomat, viszont mindenképpen nyomdázni akartam. Így kellett egy is idő, amíg ezt megtehettem. :D 
Még mikor otthon voltam, többen említettétek, hogy erről a díszítési technikáról írjak pár szót. Azóta több nyomdázós készletre is szert tettem + pár lemezre, és a lakkokat is kezdem kitapasztalni. Tehát nem felejtettem el, csak az időm véges nekem is. Remélem még van egy kis türelmetek. 

Összesítve ez a lakk nekem nagyon bejön! Tényleg annyira őszi szín, minden egyes kis csillanásával ezt az évszakot idézi, más időpontban nem is tudom elképzelni. :) Viszont a száradás, és az enyhe csíkozódás bepiszkítja a kapcsolatunkat, így van némi súrlódás, de túléljük, mindketten (odáig nem fajul a helyzet, hogy falhoz vágjam :D).


Tetszik nektek ez a körömlakk, árnyalat? Ti mit választottatok abból a 40 darab körömlakkból?



Maria


Facebook   |   Ask.fm   |   Bloglovin   |   Pinterest




10 comments:

  1. Ó, ez most nekem nagyon tetszik.

    ReplyDelete
  2. Ez meseszép *-* Olyan tökéletes mocsárzöld lakk. Mármint én ezt nevezem annak. Ilyen színt kerestem. Én a Cupcakes and latte és a Pink Princess lakkot vettem meg, de egyik sem lett a szívem csücske :/

    ReplyDelete
  3. Szerintem liba kaki színe van, de nekem bejön :)

    ReplyDelete
  4. Nagyon szép, főleg a díszítéssel. Ez mohazöld, bársonyos színe van, bejön :)

    ReplyDelete
  5. Ez az a szín számomra, ami annyira csúnya, hogy már szép :D

    ReplyDelete
  6. Utálom de mégis imádom. Ne kérdezd, én se értem... az arany része nem jön be annyira, de a zöld ...ahh ♥

    ReplyDelete
  7. hmm nagyon tetszik. :) nekem is megvan, de eddig "féltem" felkenni :)

    ReplyDelete
  8. Ingrid: Meg tudom érteni! :)

    Az a Lány: Mi a baj velük? :( Élőben egyébként inkább az aranyos felé billen a szín, mint a zöld felé, de ez jó hasonlat! :)

    Zsozsó: Végülis... :DDD

    Audrey80: Igen, nagyon bársonyos, volt is ilyesmi nadrágom, amikor még kisebb voltam.

    CRaPTRaSH: Örülök, hogy akkor mégis tetszik. :D

    bokorbogi93: Pedig élőben nekem inkább aranyosabbnak tűnik. :(

    M.: Ne félj, nem lehet benne csalódni, a színében... :)

    ReplyDelete
  9. Szép, de csak így képen, nem az én árnyalatom :)

    ReplyDelete