30 September 2013

227. Manikűrvadász 4.

Végre! Elérkeztünk az egyre nagyobb hírnek örvendő Manikűrvadász 4. fordulójához is. Mint tudjátok, a harmadiknál én voltam a házigazda, és teljes lelki nyugalommal bíztam Lorára a következő akciót. Tudtam, hogy szívesen is csinálná, és lelkiismeretesen, így csak izgatottan várakoztam a sorrendre. Végül mindenkinek jutott egy-egy pár, így ismét kezdődhetett a vadászat! :)


Mint kiderült, én Illustól válogathatok, aki a Fiatalos Blog írója. Sokáig kutakodtam, több manikűrt ki is választottam, azonban rá kellett jönnöm, hogy több dolgot otthon hagytam, mint hittem, így pár alkotás ki is esett. Mára meg már az idővel voltak gondjaim, így egy egyszerű, de annál mutatósabb munkára esett a választásom, méghozzá ERRE. Itt többet is láthatunk, de amikor a képeket nézitek az én verziómról, egyből látszik melyik mellett döntöttem. ;)



Nem is én lennék, ha a színeken nem kutyultam volna, így az alapom ezüstös matt lett, és erre jött ha jól emlékszem 5 féle csillámos lakk. Ezekkel készítettem el a körmöm közepén lévő sávot. Szerintem az ezüst és a lila remek párost alkotnak, ezért sem akartam más színekkel megbolondítani még a munkát. lehet az már túlzás lett volna. 



Összességében annyira megtetszett nekem, hogy le sem mostam, hanem szépen magamon hagyom. Rettentő jól mutat élőben, és ezt bárki bármikor el tudja készíteni, nem igényel sok időt, maximum egy nagyon pici ügyességet. De ha bizonytalan a kezecskénk, akkor elő a cellux-szal, és bátran nekieshetünk! :)
Már most merem állítani, hogy a következő fordulóban is részt szeretnék venni, annyira bejön ez a vadászós játék. :)

Mi a véleményetek erről a manikűrről?


Többi vadász munkája:






Maria


Facebook   |   Ask.fm   |   Bloglovin   |   Pinterest




16 comments:

  1. Ez ezerszer jobb, mint az enyém :) Akkor még kezdő pöpp voltam körömfestés terén :D Nagyon ügyes vagy! :)

    ReplyDelete
  2. Menő nagyon :) Ez az ezüst alap magában is nagyon tetszik.

    ReplyDelete
  3. Nagyon szép lett ! Jö, hogy két színt használtál :)

    http://azalanyblogja.blogspot.hu/

    ReplyDelete
  4. Szép szikrázó, egyszerű, de nagyszerű! :)

    ReplyDelete
  5. Jujj nagyon tetszik! Igazi csillámtenger :)

    ReplyDelete
  6. csillámgyönyör lett <3

    ReplyDelete
  7. De jó lett, nagyon tetszik a csillámos megoldás:)

    ReplyDelete
  8. Nagyon jól néz ki a két szín együtt! :)

    ReplyDelete
  9. wow, nagyon szép lett *.*

    ReplyDelete
  10. Imádom az ilyen egyszerű és nagyszerű manikat. :)

    ReplyDelete