14 October 2013

236. Cotton Candy Nail Art - Step-by-Step

Végre ezen a nyugis hétvégén arra is volt időm, hogy egy normális, összeszedett tutorial bejegyzést is elkészítsek nektek. A témája nem más, mint a tegnapi Nail Club Sweets manikűr lépésről lépésre való bemutatása. Ott is említettem már,  hogy az elkészítése nem bonyolult, csak egy extrább kellék is szükséges hozzá. Remélem ez is legalább annyira hasznos lesz számotokra, mint az eddigi ilyen témájú posztjaim. :) De akkor máris nézzük, hogyan alkothatunk cuki vattacukrot körmeinkre!

Cotton Candy Nail Art - Step-by-Step


Íme az igazán édes-cukorkás-tündibündi vattacukor, aminek az elkészítését ma olvashatjátok. Előre szólok, hogy kicsik elől, gyereklelkű felnőttek elől gondosan zárjátok el kacsóitokat, nehogy véletlenül elmajszolják.

Eszközök, amelyekre szükségünk lesz:


1. Alaplakk (Akármilyen manikűrt készítünk, erre MINDIG szükség van.)
2. Alapszín (Én egy kéket választottam, de ezen nyugodtan változtathattok. Rimmel - 842 Too Cool To Tango)
3. Vattacukor színe (Ezt is nyugodtan lecserélhetitek, olyanra, ami nektek megfelel. OPI - If You Moust You Moust)
4. Pálcika színe (Itt javaslom a barnás, nude árnyalatokat. Maxfactor - 25 Desert Sand)
5. Körömlakkjavító filc (Erre akkor van szükségünk, hogyha véletlenül összekentük a körömágybőrünket)
6. Legyezőecset (Ezzel fogjuk lesöpörni a felesleges plüssport)
7. Plüsspor(ok) (Én több színt is választottam, ebből kevertem ki a véglegeset, de egy is bőven elé. A lényeg, hogy nagyjából egyezzen meg a vattacukor alapszínével.)
8. Szemöldökcsipesz (Ezzel tesszük fel a plüssport.)

1. Lépés


Még mindig minden ilyen bejegyzésben szóvá teszem, hogy ezzel kell kezdeni minden manikűrt, nem lehet kifogás! Jó, velem is előfordult, hogy annyira siettem, hogy nem kentem, de nagy ritka. 

2. Lépés


Amint megszáradt az alaplakkunk, kenjünk fel az általunk kiválasztott alapszínből két réteget. Természetesen itt is minden egyes festés után várni kell, így nem lesz buborékos. Mielőtt tovább mennénk, nagyon fontos, hogy hagyjuk teljesen megszáradni, különben ide is ragadhatnak szöszök, azt pedig nem szeretnénk.

2,5. Lépés


Ez egy kihagyható lépés, főleg ha csak egy plüssporból dolgozunk. Ha viszont többet kevertünk össze, akkor nagyon figyeljünk az arányokra! Extra sötét vattacukrot én még meg láttam, így abból kell majd a legkevesebb, a világos színekből pedig kicsit több. Szemöldökcsipesszel jól összekeverjük egy papíron, aztán félretesszük egy picit. 

3. Lépés


A vattacukor alapszínét visszük most fel. Nem kötelező hihetetlen pontossággal festeni, elvégre a körömlakkjavító filccel javíthatunk, az ívnél pedig úgyis takarni fogja majd a plüsspor. Itt NEM kell megvárnunk, hogy megszáradjon ez a réteg, azonnal térjünk át a következő pontra. Ami még nagyon fontos, hogy egyszerre csak egy körmünkön csináljuk meg a 3. és 4. lépést, utána folyassuk egy másikon.

4. Lépés


Szemöldökcsipeszünkkel szedjünk fel egy kis plüssport, és szórjuk a körmeinkre. Ne zavarjon, ha össze-vissza megy, a lényeg, hogy a rózsaszín lakkra mindenhova kerüljön bőven. Itt én bele szoktam nyomkodni kicsit, így még tartósabbá fog válni a kis alkotásunk.

5. Lépés


Ez a rész a tisztításé! Elsőként a legyezőecsetünkkel (ha nincsen, akkor bármilyen puha szálú megteszi, de ez a legjobb) söpörjük le óvatosan a maradék plüssport. Tényleg nagyon vigyázzunk, nehogy felszedjük azt, ami beleragadt a körömlakkba. Ha véletlenül kiszaladtunk a körömágybőrünkkel, azt is itt letakaríthatjuk. 

6. Lépés


Ez az utolsó állomásunk. Már csak a vattacukor pálcikáját kell megfesteni. enyém kicsit bumszli lett, mivel a lakkos ecsettel készítettem, de egy vékonyabbat is belemárthatunk az üvegbe, az is pont ilyen jó lesz, vagy ennél jobb... :D

Végeredmény


Íme a fáradozásunk eredménye! Bár remélem ezek után ti is úgy gondoljátok, hogy nem egy nagy akció megcsinálni a vattacukrokat a körmeinkre. :) 
Aki elkészítette, nyugodtan linkelje ide hozzászólásba, vagy küldjön róla fényképet a mariasnail11@gmail.com címre. Nagyon kíváncsi vagyok a ti munkáitokra is.

Továbbá erre a manikűrre is elkészítettem egy kis képsorozatot, amit lementhettek, így bármikor elő tudjátok venni, ha szükséges. 


Ki az aki kedvet kapott hozzá, vagy esetleg el is fogja készíteni? Hogy tetszik a végeredmény? 



Maria


Facebook   |   Ask.fm   |   Bloglovin   |   Pinterest



5 comments:

  1. Nagyon ötletes! A lakkok színe külön-külön is tetszik, elfogadnám mindet :) Senkin sem láttam még szőrös körmöt, de még színátmeneteset sem élőben. Pedig mennyivel jobb, mint a műköröm, ami minden 2. lányon van!
    Meddig hordtad? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Színátmeneteset én gyakran hordok sokáig, plüssporossal még nem járkáltam, de ennek az is az oka, hogy eléggé megfeledkeztem arról, hogy van itthon pár szín belőlük.
      Őszintén szólva kb fél napot volt rajtam. Nyáron fent bírtam volna hagyni, de most ősszel majd megvesztem, hogy felkenhessek egy Halloween kollekciós lakkot. :)

      Delete
  2. Tök jópofa, nekem egy hernyó vagy nem is inkább a Szezám utca figurái jutottak róla eszembe! :D Nagyon cuki! :)

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Szia! :) Én ebay-ről rendeltem, kerestem neked egy linket is:
      http://www.ebay.com/itm/12-pcs-Colors-Nail-Art-Glitter-Velvet-Flocking-Powder-for-Acrylic-liquid-UV-GEL-/251302438552?pt=US_Nail_Care&hash=item3a82cae698
      De ha beírod, hogy flocking powder, akkor bőven van miből válogatni. Ha nem szeretnél rendelni, akkor kínai boltokban úgy hallottam fellelhető, vagy a Claire's-ben, vagy az Essence pultnál.

      Delete