12 November 2013

254. Sally Hansen - 50 Hot Red

Az utóbbi napokban eléggé meglendültek az események, és rengeteg dolog volt, ezért ki is maradt pár nap, de most folytatódik a körömlakkok bemutatása, méghozzá egy klasszikus, csodás árnyalattal.

Sally Hansen - 50 Hot Red


Itt, Hollandiában szerencsére nagyon sokszor találkozok ezzel a márkával valamilyen akció keretében, így legtöbbször landol nálam 1-1 üveg. Ennek a története is ugyan ez, ráadásul tényleg olyan szín, ami bármikor bárhova elfogadható, így ebből sosem elég. Nincsen benne semmi "extra", egy sima krém finisű piros lakkról olvashattok ma.



Már két rétegben is nagyon szépen fedett, és a száradási ideje is rendben volt (világcsúcsot nem fog dönteni, de), nem kellett az örökkévalóságig várni. Az ecsettel is végtelenül könnyű dolgoznunk, mivel lapos, széles és lekerekített. Egy dolog nem tetszett benne, az pedig a lemosás. Mindenem piros volt, rettenetesen meg kellett küzdenem vele pedig számítottam erre. 



Na, de előtte ez a mély, bordós-pirosas csillogás megéri a kínszenvedést az eltávolításnál, így nem bántam meg azt a pár eurót. Erre a színre szoktam egyébként azt mondani, hogy olyan, mint a vér. :D A bizarr hasonlat ellenére szívesen viseltem, és többször is megfordult már a kis kezemen, így jó barátságban vagyunk. :)

Nektek hogy tetszik ez a szín? Próbáltátok már a Sally Hansen-nek ezt a vonalát? 




Maria


Facebook   |   Ask.fm   |   Bloglovin   |   Pinterest




2 comments:

  1. Tényleg gyönyörű, igazi piros és nagyon fényes :)
    DM-ben vannak Sally Hansenek, de ilyet még nem láttam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha jól tudom, Tescoban kellene lennie ennek a változatnak, bár én még nem találkoztam vele.

      Delete