16 November 2013

257. OPI - Yoga-ta Get This Blue

Vannak olyan körömlakkok, amelyeket itt nem lehet megvásárolni (Pl.: IsaDora), így otthonra mindig adok egy kis "rendelést", ha érdekesebb lakkok vannak láthatáron. Épp egy ilyen beszerzése volt napirenden, miközben jött egy telefon: "Van itt egy sötétkék csillogós OPI, pont akciós is, kell?". Néha nem is értem miért kell ezt megkérdezni. Természetesen igen a válaszom! :)

OPI - Yoga-ta Get This Blue


Ez a rövid kis története enne a csodálatos lakknak. Már több blogon is olvastam róla, Edina bejegyzésénél egyenesen a sárga irigység fogott el, amiért itt nincsenek ennyire jó akciók OPI lakkokra, de a sors mindig jól igazítja a dolgokat. Legalábbis ilyen pillanatoknál ezt gondolom. :)
Ha még csak az üveget is nézzük, máris el tud minket csábítani ez a sötétkék lakk, ami tele van csodás mikrocsillámokkal. Az állaga mesés, az ecsettel szépen fel lehet vinni, és még gyorsan is szárad! Amint felkentem, tudtam, hogy nagy románc lesz a miénk:



Két réteg, tökéletes fedés, az összes csillogós kék lakkomat maga mögé utasítja. Nem viccelek. Csodáltam a körmeimet minden egyes alkalommal. Reggelente, és gyakran már délután is annyira hideg van a biciklin, hogy kesztyűt kell vennem, de mikor ezt a lakkot viseltem, egyszerűen nem volt szívem elrejteni.  Folyamatosan azon kaptam magam, hogy BÁMULOM, nem szimplán csak megnézem.



Annyira szépen előjön minden tulajdonsága egy ködös szürkés napon, amikor minden szín ki akar robbanni, hogy egy kis életet vigyen a környezetbe. Nagyon szeretem a kék lakkokat, de ezt mindegyik elé merném rakni (egyelőre). :D

Összességében nincsen olyan dolog, amibe bele lehetne kötni. Lemosásnál ráadásul még hupikék-törpike-kezem sem lesz, így akkor sem viselkedik rosszul. Ha még találtok valahol akciósan, vagy rendelős oldalon, én egy pillanatig nem foglak titeket vissza... :D

Mi a véleményetek erről a körömlakkról?





Maria


Facebook   |   Ask.fm   |   Bloglovin   |   Pinterest




11 comments:

  1. Gyönyörűséges :) Irigyellek ,h ilyen szép lakk van a birtokodban :)

    ReplyDelete
  2. Meseszép :O Olyan Éjfélkor Párizsban érzésem van ^^

    ReplyDelete
  3. Pont tegnap kentem fel... :D

    ReplyDelete
  4. Ez volt életem első OPI lakkja, és váúú <3
    Viszont idővel veszít a színéből, óvd a kicsikét, az enyém szinte fekete lett pár év alatt az üvegben :(

    ReplyDelete
  5. :D Épp ma vettem meg az egyik kék lakkjukat, igaz sima krém finishű,de imádom! Erre pályáztam, de sajnos már nem volt belőle :( :D Nagyon szép :3

    ReplyDelete
  6. Nekem is nagyon tetszik, tök jó galaxis alap jutott róla az eszembe :)

    ReplyDelete
  7. Nagyon szép!
    Díjat kaptál: http://juditnailpolishblog.blogspot.hu/2013/11/dijat-kaptam-i-have-received-awards.html

    ReplyDelete
  8. Szép nagyon, én tegnap a managa wine-t vettem akciósan a mullerbe! Gyönyörű az is!

    ReplyDelete
  9. Igazi szép sötétkék, most nekem is kékek a körmeim :) Az OPI-k nekem is sötétedtek egy év után, de nem ártott a színüknek, az állaguk is ugyanolyan maradt.

    ReplyDelete
  10. Mazsola Világ: szerintem interneten még lehet találni, és esetleg rendelni is, szóval hajrá! :)

    Az a Lány: Igen, olyan! :D Annyira csípem.... :D

    Flóra: Haha! Akkor átérzed a rajongásom. :D

    Netti: Remélem a VITRINBEN biztonságban lesz. :(

    Cserkó Muffin: Ó, sajnálom, neten még lehet találsz belőle! :)

    Azrail: Arra is nagyon jó lehet használni! :)

    Nail Judit: Köszönööööm! :)

    Miss Nobody - Kitti: Na hát igen, az is egy csodálatos árnyalat... :) Jó választás!

    Audrey80: Azt el is várom, hogy az állaguk rendben legyen, elvégre elég nagy és jó márka. :D De a színek... Én ilyet még nem tapasztaltam. :(

    Elíz: Jaj, igen! :)

    ReplyDelete