20 November 2013

259. Essie - On a Silver Platter

A mai napon elég nehéz helyzetben vagyok. Nálam általában jókat szoktatok olvasni egy-egy körömlakkról. Ritka, ha én lehúzok valamit de azért ha nem stimmel pár tulajdonság, azt is megmondom. Ez persze azért van, mert annak ellenére, hogy sokszor nekiesek ismeretlen lakkoknak, általában tudatosan választok. Mielőtt megrendelném, sokat olvasok róluk, minél több képet meglesek, nem szeretem a zsákbamacskát (annyira). Meg persze ott vannak a kiváló márkák, amikért pár dollárért hozzá lehet jutni, így ott még kisebb kockázatot érzek. A gondom mára az, hogy a sok jó leírás után hogyan mutassam be nektek azt a lakkot, amire rá merem mondani, hogy a kollekcióm legszebb darabja.... Előre szólok, hogy ennyi kép még nem készült lakkról, aminek több oka van. Az egyik, hogy csodálatos, és nem lehet vele betelni, a másik pedig az, hogy nehéz megmutatni az igazi arcát. Azért megpróbálom. 

259. Essie - On a Silver Platter



Egyszer volt, hol nem volt, volt egyszer az Essienek 2013-ban egy téli kollekciója. Szép volt, jó volt, de kicsit unalmasnak tűnt, ráadásul olyan színeket is láttam, amihez nagyon hasonlót már alkottak 1-2 éve. Így semmi bizsergést nem okozott a körömágyamban. De aztán jött egy BUMM. Tényleg,  mintha egy új világ született volna meg. Minden egyes darabja a kollekciónak egyedi és különleges volt. Ilyet tőlük még nem láttam, pedig nagy rajongója vagyok a márkának, és lelkes gyűjtögetője is. Első körben ez tetszett meg a leginkább, így minden gondolkozás nélkül egyetlen kép alapján megrendeltem. Utána néztem google-on keresztül. Na ott nem voltam elájulva. De mikor megkaptam, és kibontottam a csomagot, elképzelni sem tudom, hogy merészeltek ennyire ROSSZ, MINŐSÍTHETETLEN, és a valóságtól ritka messze álló fényképeket feltenni róla. Ugyanis ez a megtestesült karácsonyi csoda! 
Csak rá kell nézni erre az üvegre. Csodás arany (ezüsthöz nem tudom mennyi köze van) mikrocsillámok hadserege és kék kisebb-nagyobb holografikus glitterek hihetetlen találkozása. Tényleg sok kép készült, de csak halványan közelítik meg azt, amit valójában látok (bár nem azért, de sokkal élethűbbek, mint az interneten található többi swatch....).

Jöjjenek első körben a természetes fényben készült képek.




Itt tény és való, hogy enyhén ezüstös beütése van, de ez nekem még mindig arany. Ami még hihetetlen fantasztikus, hogy nem kell hozzá nagy napsütés, sőt. Gyakorlatilag még árnyékban is szikrázik. Minden egyes fényfoszlányt megragad, és akkora hiú, önelégült kis fruska, hogy mindezt fel is használja ahhoz, hogy a középpontba kerüljön. Sikerül is neki... Folyamatosan bámulom a körmeimet, és egy pillanatig sem érzek késztetést arra, hogy váltsak. Pedig 1-2 nap után már tűkön szoktam ülni. 
Viszont, hogy még közelebb kerüljünk ahhoz, milyen is ez a kis szépség, led lámpa fényében is lefotóztam. De egyébként effajta segítség nélkül is ilyen a valóságban.





Basszus, én ebben akarok fürdeni! Két rétegben látjátok, gyorsan szárad, hiperfényesre fedőlakk nélkül is, de ha azt felvittétek, úgy bontakozik ki a legjobban. Ami nagyon nagy kedvencem még, hogy a kék egyik legszebb árnyalatát kapták a glitterek. Egy sima lakkban is ritka az ilyen, de egy ilyen kompozícióban... Olyan királyi hatása van, nem az az olcsó lavór-műanyag. 
Annyiféle szögben próbáltam elkapni, még videót is akartam készíteni, de a telefonom zummolási készsége ebben a feladatban feladta magát, így csak egy képet lőttem vele. Na, ez sikerült a leginkább élethűre!


Most, itt már végem van. :D Ne haragudjatok, de csak ismételni tudom a magam, a legszebb körömlakk, amit a kollekciómban tudhatok. Ömlengésen kívül semmi más nem jut eszembe. Csillámosságának köszönhetően még tartós is, így takarítás, minden mellett is tökéletesen a helyén maradt. :) 


Végül jöjjön az összesítés. A fenti képek közül a bal oldali természetes fényben készült, a jobb oldali pedig led lámpánál. Tökéletesen meg vagyok elégedve ezzel a körömlakkal, nem csak a látszat csodálatos, és karácsonyi, és szikrázó, és tündöklő, és utánozhatatlan, és.... :D De még a többi tulajdonsága sem hagy maga után kívánnivalót. Szerintem ünnepekkor le sem lehet majd rólam vakarni.... :D

A kollekció többi tagjai:


Nektek hogy tetszik ez a körömlakk? Melyik a kedvencetek a kollekcióból?







Maria


Facebook   |   Ask.fm   |   Bloglovin   |   Pinterest




18 comments:

  1. Hű, ez tényleg csodálatos. Mintha nagyobb darab kövek lennének rászórva, nekem térhatású az egész. Fantasztikus! Csak ámulok, mit bírnak még kitalálni körömlakk-fronton :)

    ReplyDelete
  2. Igazán különleges! Nem sok ehhez hasonló körömlakk szaladgál a drogériák polcain. :D A saját körmeimen nem tudom elképzelni, de a tiéden fantasztikusan néz ki. :)

    ReplyDelete
  3. Tényleg jó kis kollekció ez, esetleg lesz még Nálad másikról is teszt? :-) Mert akkor megvárom, és egyben rendelem majd meg az arra érdemeseket, mert hogy ez már biztosan kívánságlistás :-)

    ReplyDelete
  4. Audrey80: Tényleg olyan! Én rendesen megijedtem, mikor a többi képet megláttam neten, annyira rosszul ábrázolták, de élőben... Te jó ég.... :DDD

    Rio Blake: Hát nem, sajnos, pedig ilyenre a legtöbb nőnek szüksége van, annyira különleges. :)

    djkaty: Még nem rendeltem másik lakkot, így még nem tudom.... :D De sajnos nagy a csábítás. Ha esetleg meggondolom magam, írok egy e-mailt. :)

    ReplyDelete
  5. Oh ez most nekem nagyon nagyon megtetszett, annyira különleges!

    ReplyDelete
  6. Először én is úgy voltam ezzel a kollekcióval hogy Ez mi ez? A fekete mondjuk még mindig elfogadhatatlan számomra, de aztán egyre több képet nézegettem és kezdett megtetszeni pár darab. Főleg, hogy Essie-nél tényleg nem nagyon látni ennyire fantáziadús lakkokat. A te képeid messze fölülmúlják amiket eddig láttam, nem tudom miért nem próbálkoztak a többiek jobban, hiszen valami csodás ez a lakk! Főleg a telós kép tetszik, az velemi csodásmesés! :)

    ReplyDelete
  7. ez aztán a diszkógömb! :D amúgy remek, h két rétegben így fed!

    ReplyDelete
  8. Bepárásodott a szemem *-* akarooom *-* csodálatosan szép!!!!

    ReplyDelete
  9. Nekem is ez a lakk keltette fel a figyelmemet a kollekcióból, tényleg csodaszép! Végül lemondtam róla, soha nem tudnám kihasználni, de így rajtad tényleg káprázatos! :)

    ReplyDelete
  10. Úristen ez valami csodás! *.* Kellkellkell!!! :D

    ReplyDelete
  11. Érdekes, de alapvetően tetszik :)

    ReplyDelete
  12. Én néztem ezt a kollekciót (színmintákat, manikat) külföldi blogokon, nem tetszett, a fekete egyenesen förtelmesnek tűnt, de itt, Nálad CSODÁLATOS, tetszik :)
    Ezért igyekszem mindig élethű képeket készíteni én is, mert sokszor egy-egy rossz minőségű kép elveszi az ember kedvét a vásárlástól.

    ReplyDelete
  13. Mazsola Világ: Én 9 dollárért rendeltem. :)

    Gabica: Nem csodálom! Tényleg egy álom ez a lakk.

    Glitterfinger Lexa: Ezt a részét én sem értem a dolognak. Tényleg távol áll a legtöbb kép a valóságtól, amit eddig láttam. A feketéről pedig inkább nem is mondok semmit. :D

    dyna: Haha! Igen! :D A fedésén én is meglepődtem.

    Azrail: Teljes mértékben megértelek!

    barking Blondie: Én már azon is gondolkozok, hogy egy második üveggel beszerezzek. :D Mint a mókusok, télire gyűjtök. :D

    Moon Angel: Nm is csodálkozok ezen a reakción! :)

    Manna: De még milyen!

    Elíz: Összességében tényleg nagyon érdekes, és különleges.

    Erzsi: Hát ne is mondd, miután megrendeltem, és megnéztem máshol is a képet, elszörnyülködtem. De amint megjött, már visszaállt a világegyetem rendje. :D A fekete pedig nem is értem hogy jött. :D

    ReplyDelete
  14. Nagyon szép! Bár mostanában nem tudom elviselni, ha csillog a körmöm, valahogy nem tetszik. Eddig se használtam volna ennyire discogömb feelingű lakkot, mert nem illik hozzám. Ennek ellenére nagyon tetszenek.

    ReplyDelete