29 November 2013

264. OPI - Alcatraz... Rocks

Ősszel megjelent egy csodálatos kiadás az OPI háza táján, amiből én több darabot be is szereztem/kaptam. Ez pedig a San Francisco névre hallgató kis kollekció. Csodás őszi színeket válogattak össze, és eddig méltatlanul háttérbe szorultak. Ma ezen változtatok, és elhoztam egy újabb darabot a 3 homokhatású lakk közül. 

OPI - Alcatraz... Rocks



Eredetileg úgy voltam vele, hogy na bumm, még egy csillogós kis szépség, nem biztos, hogy beszerzem. Addig csak képeken láttam. Ott is szép volt már nagyon, de amikor a Douglas csodás fényeiben megláttam a szikrázását, ott vesztem el, és gyakorlatilag rohantam hazáig, hogy úgy 10 euróval olcsóbban megrendeljem. Jó ez túlzás, de a biztosan a felébe került így. 
Lilás kék alapszín van teletömve aranyos-zöldes-ezüstöt, néha pinkes csillogással. Egyszerűen mesés! Sokszor csak a kezembe fogtam az üveget, és tekergettem, úgy néztem a csillogást, amíg nem érkezett meg a csomagom. Mikor ideért annyi újdonsággal kellett megküzdenie, hogy csak a héten vittem fel a körmeimre. Azóta is rajta van. 4. napja. Semmi baja sincsen, ugyan úgy csillog, és még mindig tökéletes. Nehezen fogok megválni tőle ma este, de már bármikor utána nyúlhatok, öribarik lettünk. Nézzétek meg a képeket, és ti is megértitek:



Úúúúúgy, de úgy szeretem, ha egy sand lakkban tökéletesen érvényesülnek a csillámok is! Itt pedig ennek lehetünk szemtanúi. Egyszerűen annyira szép látványt kelt, hogy nehéz vele betelni. Nem véletlenül van ennyi ideig a körmeimen. A felülete ráadásul kellemes, nem annyira érdes, hogy már zavarjon. Két rétegben teljesen fed, és a száradása is kitűnő. Bár mit is várok egy OPI liquid sand lakktól....
Készítettem nektek pár képet lámpafénynél is:



Itt láthatjátok igazán, mennyire is szikráznak azok a kis csillámok. Még félhomályban is képes elbűvölni, de amint közvetlen fénysugár esik rá, robban egy hatalmasat. Mindenféle színt felfedezhettek a homályosabb részeken is, így bebizonyosodott, hogy tényleg azt kapjuk, amit az üvegben látunk.


Végeredményben ismét csak dicsérni tudok egy lakkot. Kifogástalan a minősége, és látványnak sem utolsó. Persze ezt mindenki döntse el magában, de nekem teljes mértékben bejön. :)

Nektek hogy tetszik ez a körömlakk? Mi a véleményetek róla?




Maria


Facebook   |   Ask.fm   |   Twitter   |   Bloglovin   |   Pinterest   |   Instagram





7 comments:

  1. Amikor a fukszia lakkot vettem, fel sem tűntek ezek, csak később böngésztem egy picit. Sajnálom,hogy nem hoztam el, mire rájöttem,hogy nekem ez kell már nem láttam :(

    ReplyDelete
  2. Nagyon szép ez a lakk, egyre jobban csábulok a homok hatású lakkok irányába :)

    ReplyDelete
  3. Meglepő módon egészen tetszik nekem :)

    ReplyDelete