5 February 2014

305. Maybelline Colorama - 23

Többen kérdeztetek már afelől, hogy melyik az a fekete körömlakk, ami nekem igazán bevált. Igazság szerint én nem is nagyon kerestem, amikor szükségem volt rá, akkor lekaptam a polcról egyet, és szerencsém volt. Ma ennek bemutatásával készültem nektek, így remélem hasznos lesz ez a kis bejegyzés! 

Maybelline Colorama - 23


Tehát, a célunk. Tökéletesen fedő, gyorsan száradó, krémes fekete. Semmi extra. Ez az egyik olyan szín (a fehér mellett), amit én gyakrabban előveszek díszítéshez, csillámos körömlakkok alapjának, stb. Ráadásul az irizáló fedőlakkok is ezen a legszebbek. 
A fenti képen egy Maybelline állandó kollekciós lakkot láthattok. 7 ml-t tartalmaz az üveg, ami nem olyan sok, de azért sokáig elég lehet. Az ecsetével könnyű bánni, szépen terül, nem csíkozódik, ami sajnos sok fekete lakkra jellemző. Jó, persze figyelni kell a felvitelre, de ha már valaki lakkozik, üljön le, és szánjon rá pár nyugodt percet. :) Nézzük ez a fekete hogyan viselkedik.



A képeken egy, azaz EGY (1) réteget láthattok. Ha erre teszek valamilyen fedőlakkot, ami rendesen fedi, akkor nem is nagyon szoktam második réteget felvinni. Kivéve akkor, ha már nagyon hosszúak a körmeim, és a fénynél a körömvégeknél csíkosnak látszik.



A száradása is nagyon gyors, pláne így, hogy nem feltétlenül kell belőle még egyet felvinnünk. Ha viszont azt szeretnénk, hogy hiper-szuper fényes legyen, kell rá egy fedőlakk is. Akkor lesz még tökéletesebb. 
Azt nem garantálom, hogy ha ez elfogy, továbbra is ennél maradok, ugyanis a China Glaze feketéjéről is sok jót olvastam, így valószínűleg azt is ki fogom próbálni. Addig viszont nagyon jó szolgálatot tesz nekem ez a Colorama is. :)


Nektek melyik a kedvenc fekete lakkotok? 



Maria


Facebook   |   Ask.fm   |   Bloglovin   |   Twitter   |   Pinterest   |   Instagram 




4 comments:

  1. felkaptam a fejem, amikor láttam a Bloggerben, hogy erről a lakkról írsz, mert nekem meg pont ez a fekete, ami rengeteg szitkozódást, anyázást okozott. Lehet,hogy csak egy rossz keverésből származó üveggel fogtam ki,de az egy réteges fedés ellenére rettentő gyorsan kezdett beszáradni, talán 3 használat után kvázi "túrósodott". Higítóval próbáltam rajta segíteni, de azt követően pedig mindenegyes lakkozáskor azalatt a rövid idő alatt, amíg kentem a lakkot a körmömre, már csomósodott is az ecseten, meg az üvegben is.
    Edina jókat írt a Golden Rose feketéről, lehet,hogy majd azt próbálom ki, de most csak a Moyráig jutottam, az meg 2-3 rétegben fed jól,annyira vékony kis lakk.

    ReplyDelete
  2. Hát nem a Colorama, 4 lakkot vettem tőlük, soha többet, az ecset rettenet, folyik a lakk mindenfelé, kevés, hamar beszárad, kell a 3 réteg az általam vett színekből.
    Igazi csoda, hogy a fekete ilyen jó. Rajtad jól is áll, én nem vagyok oda a fekete lakkért magamon.

    ReplyDelete
  3. Suzie: jajj, ez szörnyen hangzik. :S Nekem ilyen problémám egyáltalán nincsen, pedig már egy éve megvan. :S Még a China Glaze feketéjét érdemes megnézni, állítólag az is nagyon jó.

    Audrey80: Nekem az állandó lakkok közül csak ez van, es egy másik bordós árnyalt. Azokkal elvagyok, bár az utóbbit inkább fedőlakknak használom. A többiről nem tudok nyilatkozni. :(

    ReplyDelete
  4. a fekete china glaze-t (liquid leather) én is tudom ajánlani. egy rétegben tökéletesen fed, nekem egy hétig szinte meg se mozdult a körmeimről, és nagyon szép krémes fényes színe van.

    ReplyDelete