1 March 2014

318. Gosh - 612 Galaxy

Tegnap (és ma délelőtt) megszavaztátok, hogy egy Gosh lakkról legyen szó. Ezen a héten kettőre is szert tettem, ugyanis ki voltak szórva az akciós dobozkába. Na igen, az egyikkel jól is jártam, viszont a mai alannyal nem. Teljes áron számolták fel, a kasszás ráadásul egy néni volt, így az angolomat egyáltalán nem értette. :D De sebaj, annyira tetszett, hogy elhoztam... Így ma róla olvashattok.

Gosh - 612 Galaxy



Először is egy kicsit a Gosh körömlakkokról. Egy üvegcse 8 ml-t tartalmaz. Fellelhető mindenféle finish, holografikus, homok, glitteres, csillámos, minden. A rendes ára viszont nem a legolcsóbb, 8 euró. Így csak akkor megyek a közelükbe, ha akció van rájuk. (Most is nagyon várom, ugyanis a tavaszi homoklakkok annyira csodálatos kis baba színek lettek, hogy muszáj onnan is szemezgetnem. *-*)
A mai kiválasztottam egy extra csillámos darab, ami a nevéhez hűen a világegyetem legtöbb színét tartalmazza. Van benne arany-bronz-lila-pink-kék-zöld, minden. Nem mellékesen a drogériák fényében úgy csillog, hogy az ember akarva-akaratlanul a kezébe veszi. Reméltem, hogy felkenve is ilyen szép lesz, és nem kellett csalódnom. :)



Ugyan kicsit világosabb, mint az üvegben, viszont ugyan úgy szikrázik minden egyes kézmozdulatomnál. Nyilvánvalóan nem egy tavaszi-nyári szín, de én most oda meg vissza vagyok tőle. Szerintem még ebben az időszakban is többször elő fogom venni. Ami amúgy a csillámos Gosh lakkokat illeti. Általánosságban elmondható róluk, hogy 3 rétegben fednek teljesen. Ez erre is igaz, de a rövid száradási idő miatt ez fel sem tűnik. 



Ami viszont kicsit csintalan húzás a körömlakktól, hogy egy kicsit visszamegy a körömvégekről. Ezt én reggel vettem észre, akkor már nem akartam kijavítgatni, lehet úgy el is rontottam volna az egészet. Egyébkét ez csak ilyen közelről feltűnő jelenség, amúgy nem. Amit feltétlenül meg kell jegyeznem, hogy csillámossága ellenére hihetetlen egyszerű lemosni. Öt perc alatt már patyolat tiszták voltak a körmeim.


Tehát összességében én teljesen belezúgtam. *-* Galaxy körmöknek is nagyon jó alapot tud biztosítani, így nem csak így lehet már viselni. Aki ennek a márkának a pultjánál jár, azoknak csak ajánlati tudom, tényleg igazi kis szépségeket lehet találni. :)

Nektek hogy tetszik ez a körömlakk? Találkoztatok már ezzel a márkával, vagy próbáltátok már?



Maria


Facebook   |   Ask.fm   |   Bloglovin   |   Twitter   |   Pinterest   |   Instagram 



8 comments:

  1. Még sohasem hallottam erről a márkáról , de nagyon jól néz ki .

    ReplyDelete
  2. Csodálatos ez a lakk *.*

    ReplyDelete
  3. Úúúú anyám, de csodás *-*

    ReplyDelete
  4. Nagyon tetszik, én is szeretnék 1-2 lakkot ettől a márkától :)

    ReplyDelete
  5. Nem ismerem ezt a márkát, de csodás nagyon ez a lakk!

    ReplyDelete
  6. Nagyon szép ez a lakk! *.*

    http://moonangelstories.blogspot.hu/2014/02/nyeremenyjatek.html

    ReplyDelete
  7. Mazsola Világ: Hollandia előtt én sem nagyon ismertem őket, de egyre többször vonzzák a tekintetemet.

    Cserkó Muffin, Klaudia Orbán: Ugye? *-* Örülök, hogy nektek is tetszik! :)

    fairyland: Nem csodálom! :)

    torteij88: Nagyon szép körömlakkjaik vannak, szóval ha a közelében jársz valamikor lessed meg őket.

    Moon Angel, Elíz: Örülök, hogy tetszik! :)

    ReplyDelete