3 March 2014

320. Phoenix Beauty Lounge Webshop + HAUL

Nem titkolom senki elől, hogy imádom bújni a webshopokat, és az ebay varázsából is igyekszem kitörni (nem is tudom mikor rendeltem onnan utoljára), ugyanis, ha valaki szemfüles, akkor simán találhat olyan helyeket, ahol még a szállítási költséggel is sokkal jobban kijön pénzügyileg. Nem mellesleg egy lenyomozható webshopban jobban megbízok, mint az ebay-ben (annak ellenére is, hogy megvannak már a jól bevált eladóim körömlakkok terén). Egy "unalmas" estén fedeztem fel a mai webshopot, és ki is próbáltam az első rendelésemmel. 

Phoenix Beauty Lounge Webshop + HAUL


Először nézzük meg, mi is ez a Phoenix Beauty Lounge. A webshop székhelye Kanadában van, így az árak is kanadai dollárban értendőek, tehát ha át szeretnénk váltani, akkor akár 20 Ft-tal is kevesebbre jön ki 1 CAD, mint 1 USD. Körömlakkok mellett más termékeket is megtalálhattok, de én ma csak arról számolok be, ami a bloghoz leginkább kapcsolódik. Többféle márkával is találkozhatunk, mint például az A-England, a China Glaze, az Essie, a CND Vinylux, a Colour Club, néhány Deborah Lippmann és a NYX is felütötte a fejét, habár a lakkoknál még mindig üres volt a megnyitott oldal. Láthatjátok, hogy egész szép kínálattal rendelkeznek, nekem több személyes kedvencem is jelen van. 
Az árak nagyon is rendben vannak, szerintem a legtöbbünk számára elfogadhatóak, azonban a szállításért is kell perkálnunk. Én azt az opciót választom mindig, amelyik a gyorsabb (kettő között dönthetünk), és az 10 kanadai dollár. Ebből kifolyólag egyszerre érdemes többet rendelnünk, mivel ez az összeg egy bizonyos mennyiségig nem növekszik. Na, de nem csak ez az egy indokunk lehet, hanem az is, hogy minden harmadik körömlakk után 15%, és minden ötödik után 25% kedvezmény jár. Nem tudom meddig tart ez az akció, de engem már meg lehet ezzel venni. :D Így elsőre 3 körömlakkot rendeltem tőlük, és kíváncsian vártam mit kapok a pénzemért.


A gyorsabb szállítás Hollandiába 5-10 munkanapra van írva, nyilván sok mindentől függ, hogy mennyi is lesz a tényleges idő. Nekem két hét alatt megérkezett, így még bele esett a tartományba. Eleve pufis borítékba teszik (bár azt hittem, hogy legalább egy kis dobozra kell majd számítanom,) így kibontás előtt reménykedtem, hogy azért belül is alaposan lettek becsomagolva. Szerencsére nem kellett csalódnom, és sokkal többet kaptam, mint amire gondoltam.


Minden benne van egy buborékos fóliában. Értsétek ez alatt a számlát, és a körömlakkokat, vagy amit rendeltek. Ez mind szép és jó, de jártam már úgy, hogy valamit csak bedobáltak egy zacskóba, és akkor szépe összetört egy lakk. Tovább bontottam, és már egészen boldoggá tettek.



Minden egyes körömlakkot egyenként is becsomagoltak, így biztosítva, hogy ha szállítás közben összekoccannának, amire nagyon sok lehetőségük volt, akkor se sérüljenek meg. Engem ezzel még jobban meggyőztek, ugyanis tényleg nem mindenki ennyire alapos (sajnos). Nyilván így is megeshetnek balesetek, de a kockázat egészen apró. Mondjuk egy úthengernél borítékolva lenne a végkifejlet, de ilyen nem sűrűn fordul elő. :D No, de akkor jöjjön a második lényeg, ami a címbe is bele lett foglalva, hogy mégis miket rendeltem tőlük.


Már megtalálható a China Glaze legújabb kollekciója a webshopban, így hatalmas hévvel vetettem bele magam. Mivel nem volt még velük tapasztalatom, így csak őket mertem beletenni az online kosaramba:

- China Glaze Flourish - Grass Is Lime Greener
- China Glaze Sea Goddess - Seahorsin' Around
- China Glaze Flourish - Thistle Do Nicely

No, de ezzel nem ért véget a kényeztetés, ugyanis a számlával együtt lapult még egy kis meglepetés a csomagomban.


Nem tudom hogy csak új vásárlók kapnak-e, vagy bárkinek jár valami apróság, ettől függetlenül én nagyon örülök az ilyen gesztusoknak, és igazán jó húzásnak tartom tőlük. Amint látjátok mással is kedveskednek, ugyanis a visszatérő vásárlóknak (akik regisztrálva rendelnek), azoknak minden kedvezmény mellé még jár 5%, amit a végösszegből vonnak le. 

Tehát összességében nagyon meg vagyok első körben elégedve ezzel a webshoppal, és szívesen ajánlom nektek is. Fizetni PayPal szolgáltatással is lehet. Amit még tudok díjazni, hogy nekem az online számla Magyarországhoz köthető, így néhány oldal automatikusan (akármit adok meg) oda postázza a termékeket. Itt viszont korrektek, és bármilyen címet megadhatok. Egy dologra azonban figyeljen mindenki! Van egy bizonyos összeg, ami fölött vámot kell fizetni, ha át szeretnétek venni a csomagot. 

A webshopot az alábbi linken érhetitek el:


Ti próbáltátok már ezt a webshopot? Mi a véleményetek róla?
Melyik körömlakkal szeretnétek legelőször találkozni?



Maria


Facebook   |   Ask.fm   |   Bloglovin   |   Twitter   |   Pinterest   |   Instagram 



8 comments:

  1. Óóóó... a China Glaze Sea Goddes kollekcióra én is nagyon hajtok, de még sehol sem láttam ezeket a lakkokat elérhető áron... Mindenképpen lecsekkolom ezt az oldalt! :D

    ReplyDelete
  2. De szépséges a Seahorsin' Around és a Thistle Do Nicely *.*

    ReplyDelete
  3. A Seahorsin' Around nagyon szépnek tűnik :]

    ReplyDelete
  4. Meglepődtem, de az igazság, hogy nem ismertem ezt a webshopot, első ránézésre tetszik :)
    Én a világos zöldre vagyok kíváncsi, ahány blogon láttam annyi színe volt, szeretnék egy hasonló színt de ne legyen neonos, hanem erősebb pisztácia...tudom, nehéz estet vagyok :D

    ReplyDelete
  5. De szépek :) Én a középső CG lakkot szeretném elsőként látni :)

    ReplyDelete
  6. Hű szépek, főleg a kék és a rózsaszín! Nagyon figyelmesek ezzel a csomagolással, alig kerül valamibe és máris nyertek egy elégedett vásárlót :)

    ReplyDelete
  7. Szia, uj tagja vagyok a blogodnak, a Nailpolish Museum-on keresztul leltem rad es orulok, mert keves magyar nyelven beszelo koromlakk kedvelot ismerek! Az alltalad emlitett webshopot nem ismertem, de kivancsisagbol megnezem en is. A Grass Is Lime Greener nagyon jol nez ki, kivancsi vagyok hogy mutat a kormeiden is!

    ReplyDelete
  8. Yndre: Ha többet rendelsz, akkor mindenképpen elérhető áron van. :)

    Elíz: Igeen, mindkettő nagyon szép élőben is. Holnap jön az egyik. ;)

    Klaudia Orbán: Nemsokára ti is láthatjátok, amit én. Nem fog csalódást okozni.

    Erzsi: Na, akkor sikerült valami újat mutatnom. :) Remélem a következő rendelésem is ilyen jól fog alakulni. A zöld lakkról elöljáróban annyit, hogy nem annyira neonos, de rá lehet húzni ezt a jelzőt.

    fairyland: Meglesz! ;)

    Audrey80: Ugye? Én nagyon szeretem, ha ennyire figyelmesek, és engem simán el tudnak ezekkel az apróságokkal vakítani... Szóval egy elégedett vásárlóval többet számolhatnak. :)

    Manases Andrea: Szia! Üdvözöllek a blogomon. Remélem sokáig itt maradsz! :) Első körben egy másik krömlakk nyerte meg a bemutatást, de utána azzal jelentkezek.

    ReplyDelete