13 March 2014

325. 100 Happy Days - Part 1

Nemrég belevágtam én is ebbe a kihívásba, aminek 100 Happy Days a neve. A lényege annyi, hogy minden nap közzéteszünk valamilyen platformon olyan képeket, amelyek azt ábrázolják, hogy aznap mi tett minket boldoggá. Lehet ez bármilyen apróság, vagy éppen nagyobb dolog is, teljesen mindegy. :)
Miközben Instagramon (mariasnail8) megosztottam a képeimet, arra gondoltam, hogy miért ne tehetném meg ezt a blogomon is? Elvégre többször írtátok, hogy szeretitek a személyesebb bejegyzéseket is, így most elindítom ezt a minisorozatot. Egy bejegyzésben 25 napot fogok leírni, hogy akkor éppen mi tett boldoggá. (Egyébként elég nehéz, ha az embernek jó napja van, hogy mégis mit osszon meg, így este szoktam kiválasztani a megfelelőt. :D) No, vágjunk bele!

100 Happy Days - Part 1




Day 1: Amikor nekikezdtem ennek a kihívásnak, pont ezzel a csodás Chanel lakkal voltam elfoglalva, és az újonnan megvásárolt led lámpámmal, így nem is volt kérdéses, hogy mi kerül ki erre a napra. :)


Day 2: Húgommal van egy "egyen karkötőnk", amit szinte minden nap viselek. Annak ellenére, hogy most gyakorlatilag 1300 km választ el bennünket, a mi kis barátságunk/kapcsolatunk nem változik. 


Day 3: Olyan korán, és annyira hirtelen megérkezett a tavasz, hogy amikor megláttam ezt a rengeteg krókuszt, azon nyomban le kellett fényképeznem. Tele van velük az út széle, a parkok, minden! 


Day 4: Van itt a családnál három ilyen "semmirekellő" macska. Olyannyira megszerettem őket, hogy a telefonomon minden második kép róluk szól. Annyira pofátlanul cukik tudnak lenni, és olyan lehetetlen pózban képesek elaludni, hogy azt mindig meg kell örökítenem (és ezzel whatsapp-on sírba kergetnem mindenkit).


Day 5: Ezen a napon gondoltam körülnézek mi újság az akciós dobozkában, és találtam is pár Essence terméket, plusz régóta nézegettem már ezt a H&M körömlakkot, végül beadtam a derekamat. :) Az egyik üzletben ráadásul több Milka termék is akciós volt, így muszáj volt arra is lecsapnom. 


Day 6: Vannak olyan napok, amikor a kislány is és én is rákattanunk valamilyen számítógépes játékra, és akkor ki sem lehet onnan robbantani minket. Én már fiatalabb koromban is nagyon kedveltem a Zoo Tycoon-t, és ilyenkor egy kicsit visszarepülök az időben. :)


Day 7: Szeretem az olyan reggeleket, amikor van arra időm, hogy leüljek, kávézzak, és átnézzem az aznapi bejegyzést. ^^ Ezzel teljesen feltöltődök.


Day 8: Ha már feltöltődés... Néha esténkét extra bevetésen vagyok, és akkor jöhet minden, ami a bőrömet kényezteti. Igen, itt is kijön a The Body Shop mániám, de ha ennyire beváltak a termékeik, akkor nem fogok váltani.


Day 9: Ismét egy cicás kép került ki. Annyira megnevettetett, amikor takarítottam, és csak ennyit láttam belőle, hogy egy ideig lefényképezni sem tudtam. :D Az ilyen apró örömök kellenek minden napra, és máris sokkal jobb az ember hangulata.


Day 10: Ezen az estén bűnöztem, méghozzá nem is kicsit. Annyit bicózok, hogy ennyit megérdemlek. :) Közben végre kipróbáltam ezt a Gosh lakkot. Lesz róla majd külön bejegyzés, de annyit elárulhatok, hogy még árnyékban is szemet kápráztató. *-*


Day 11: Most egy ideje nagyon jó idő van, de amikor a kép készült, akkor még bőven 10 fok alatt teltek a napok. Esténként (sőt napközben is) nagyon jól esett mindenféle tea. Egyik üzletben leltem ezekre a finomságokra, és nem bírtam őket otthagyni. Mindegyik hihetetlen finom!


Day 12: Haha! Itt van egy kis spoiler a Gosh lakkról. ;) Igen, több nap is őt kentem újra, annyira szép.

Day 13: Ahogy írtam Instagramon erre a napra egészen mást szerettem volna közzétenni, ugyanis a húgom születésnapja vészesen közeledett. Küldtem neki egy kis szülinapi csomagot, az lett volna a kép témája. De mivel nem örökítettem meg, így a másik napi kedvencemet láthatjátok. Alig vártam, hogy olyan idő legyen, hogy ezt a Bourjois rúzst használhassam. ^^


Day 14: Woohoo! Végre megérkezett a rendelésem, ami mellé egy kis meglepetést is kaptam. :) Aznap megvettem ezt a magazint is, ami annak ellenére, hogy hollandul van, nagyon hasznos. Van olyan cikk, amit ki tudok következtetni, mit jelenthet, de az sem tart sok ideig, amíg lefordítom valamilyen program segítségével.


Day 15: Egyszerűen i-má-dok főzni, sütni. Főleg ha olyat készíthetek, ami személyes nagy kedvencem. Van itt steack burgonya, fűszeres csirkeszárny, hozzá friss saláta. Az elkészítésénél megenni volt csak jobb. :D 


Day 16: Ezen a napon egy kis kultúrát szívtam magamba, és ellátogattam a Kröller-Müller Múzeumba. Lesz róla bővebben is szó, amikor írok egy újabb hollandiás bejegyzést. Röviden annyi, hogy rengeteg Van Gogh kép található itt, de találkozhatunk Picassoval , és egyéb más híres művészek alkotásaival is.


Day 17: Ezen a hétfői napon volt az angol kurzusom utolsó állomása. Hihetetlen hasznosnak érzem, és sok tudást szereztem azokról az órákról, igyekeztem mindent magamba szívni, és minél többet tanulni. A tanár úr volt olyan kedves, és sütött nekünk, ráadásul saját készítésű lekvárral is szolgált. :) Isteni finom volt!


Day 18: Ezen az estén örültem, hogy lezuttyanhatok a szobámba, ráadásul kicsit előbb, mint szoktam, így volt időm alkotni a körmeimre. :)


Day 19: Végre, végre VÉÉÉGREEE! Megérkezett a csomagom otthonról, tele mindenféle meglepi finomsággal, körömlakkokkal, házi szalámival, stb... Nagyon örültem neki, azóta igyekszek mértéket tartani. Amennyire tőlem telik... :D


Day 20: Ez volt az első teljes mértékben tavaszi nap. Végre bőrdzsekiben flangálhattam, felvehettem bátran a színes ruháimat, amihez a körmömet igazítottam. ;)


Day 21: Igen, itt is a bőrdzseki, és az időjárás került előtérbe... Egyszerűen majd megveszek ettől a szép időtől. 


Day 22: Egy újabb nap, amikor valami "más" esemény történt. Elmentünk egy fashion showra, ami kis házi rendezésű volt, de amit láttam, az tetszett. :) Hoztam egy kis meglepetést a tabletemnek is. ;)


Day 23: Ezt a napot nagyon lazán kezeltem, és csak pihengettem, lakkokat rendezgettem. :) Olyan szépek ebben a kis vitrinben!


Day 24: YAY! El sem hittem, amikor megláttam ezt az állványt! Napok óta lestem a nagyobb drogériát, de semmi. Gondoltam megnézem a kisebben, és ott volt. *-* Tömve. *-* Minden darab a helyén. *-*


Day 25: Végül ennek a bejegyzésnek az utolsó napja. Vettem magamnak (és másoknak) sok-sok Catrice lakkot, akciósan hozzájutottam ehhez az Artdeco szemfesték alaphoz, amiről már nagyon sok jót olvastam. Kaptam hozzá egy kis ajándékot is, ami egy nagyon picit sötétebb a saját bőrömnél, de nyáron hasznát fogom venni. Aznap meg is érkezett az akril festékes szettem, így már nekiállhatok igazán alkotni. :)

Ha kíváncsiak vagytok a többi napra is, akkor Instagramon nyomon tudjátok követni:
mariasnail8

Ismeritek ezt a kihívást, esetleg bele is kezdtetek? Ha igen, írjátok meg, hogy hol lehet követni, kíváncsi vagyok a ti napi boldogság adagotokra is! :)




Maria


Facebook   |   Ask.fm   |   Bloglovin   |   Twitter   |   Pinterest   |   Instagram 



8 comments:

  1. Nagyon jó :) Mostanában én is rászoktam a Pringlesre, azóta más chips nem is ízlik. A holos lakk is szuper. És a kaja :)
    A maccs irtó aranyos, lehetne még róla kép :) Várom a Hollandiás posztot :)

    ReplyDelete
  2. Nahát te Kom-Eszt megyei vagy? :D

    ReplyDelete
  3. Nagyon tetszenek a képeid! :) A 20.nap képe nagyon tetszik, főleg a lakk a körmeiden! :) Egyébként én is csinálom ezt a kihívást ha megszeretnéd nézni akkor instagramon: timmcsi néven találsz meg. :)

    ReplyDelete
  4. jajj az a cicóóó. <3
    küldd el nekem postán az egyiket. :$ :D

    ReplyDelete
  5. Ismerem és tetszik, sajnos nekem nincs okostelóm, így nehezebb lenne csinálni nap, mint nap, de majd lehet megpróbálkozok vele, mert tetszik! :) Szuperek a képek, az a cicafarok a kedvencem :D

    ReplyDelete
  6. Nem tudtam errol a kihivasrol, nagyon erdekesnek tunik! Nagyon kivancsi vagyok a GOSH koromlakkra, na meg en is nagy tea kedvelo vagyok es ratettem a szemeim a harom kulonleges teacsomagra.

    ReplyDelete
  7. Nagyon jó kis képek :]
    Én is csinálom, most tartok a 34. napnál :]

    ReplyDelete
  8. Nagyon jók ezek a képek! Az a Gosh lakk pedig *.*

    ReplyDelete