16 March 2014

327. Nail Club - Fashion Week

Juhúúúú! Újra egy nagyon szuper témával álltunk elő a lányokkal, amiről már sejthetitek, hogy miért is akkora kedvenc. Emlékeztek még a Fashion Monday sorozatomra? Na hát ez nagyjából ugyan az. :) Irány a kifutó!

Nail Club - Fashion Week


Az a helyzet, hogy olyan lelkesedéssel vágtam bele, hogy egyszerre kettő manikűrt is készítettem nektek. Pár napja megérkeztek az akril festékeim, így azokkal kísérletezgetek most. Elég kezdetlegesre sikerültek az alkotások, de én mindkettőre büszke vagyok. 
A kifutókon egyébkén most annyi minden hódít, hogy nagyon nehéz volt válogatnom. Így két véglet mellett döntöttem. Az egyik az igazi tavaszias virágos mintájú ruha volt, a másik pedig a geometrikus világ megelevenítése az anyagokon. 

Floral Print


Íme az első ruha, ami az Elie Saab kifutón vonult végig, és engem így erről a képről már teljesen meggyőzött. Ezt a ruhát én is nagyon szívesen viselném, de mivel még nem szakadt rám a bank, így más alternatívákat keresek, és már jól be is táraztam pár virágmintás ruhával-szoknyával-inggel-felsővel. De térjünk vissza  a körmökre. Nálam már itt is tavasz van.




Alapnak teljesen fehér körömlakkot használtam két rétegben, majd jöttek a kis festékek. Hihetetlenül leegyszerűsítettem a dolgot, így nagyjából bárki el tudja készíteni, akinek van ecsete. Kinyomkodtam pár cseppet a festékekből, és mint a kislányok az óvodában, pacákat festettem a körmeimre. Nagyjából ennyi. Fedőlakkal fixáltam, és készen is vagyunk. :) Ugyan ez körömlakkokkal is kivitelezhető, így csak bátorítani tudok mindenkit, hogy tavaszra fel a körmökön is!

Geometric Print


Hervé Léger kifutóján is isteni darabokban sétáltak végig a modellek, így nagyon nehéz volt választani a ruhák közül. Itt is megjegyezném, hogy ezek a minták is nagy kedvenceim, így ebből is újítgattam már a leárazásokon, akár még alakot is formálhatunk vele. No, de vissza Hervé Légerhez. Végül is ezt a képet választottam, és a 3 költemény mintáját vittem fel a körmeimre. 




Alapnak itt most két réteg nude színű körömlakkot választottam, majd (szintén) akril festékkel megrajzoltam a mintákat. Közel sem tökéletes, de első körben megteszi. Ami fantasztikus ebben a mintában, hogy akármilyen színekkel lehet kombinálni, így kimeríthetetlen a tárház. Egyedül türelem és ecset kell hozzá. Tapasztalataim szerint a lapított fejűvel sokkal egyszerűbb dolgozni, mint a kerek vékonyakkal, de ez nyilván többeknek is más. 

Végére egy kis hírt szeretnék veletek megosztani. Egyelőre semmit nem merek megígérni, de olyannyira hiányzik a Fashion Monday, hogy úgy döntötem igenis szánok rá egy kis időt a hétvégéimből, és amikor hétfőre esik egy poszt, akkor igyekszem azzal jelentkezni. (Most kivételesen nem, mivel nem akartam különbontani ezt a bejegyzést, de legközelebb már azzal várlak benneteket!) Remélem ezt ti is olyan lelkesen fogadjátok, mint amennyire én. 


Nézzétek meg a többiek munkáját is:






Maria


Facebook   |   Ask.fm   |   Bloglovin   |   Twitter   |   Pinterest   |   Instagram 




10 comments:

  1. Az első manid tetszik a legjobba, amúgy mindkettő nagyon szép :)

    ReplyDelete
  2. Nekem is az első mani tetszik a legjobban :)

    ReplyDelete
  3. Csodaszépek lettek a körmeid, nekem mindegyik tetszik :)

    ReplyDelete
  4. Mindkét mani szuper lett :) a ruhák is nagyon tetszenek, természetesen legjobban az ES darab :)

    ReplyDelete
  5. Mindkettő tetszik, de a virágos manikűr jobban a szívemhez nőtt mert amúgy is virág párti vagyok és így tavasszal meg pláne :)

    ReplyDelete
  6. Nekem az első tetszik jobban, egyszerűen csodás! *.*
    Van nálam egy játék, ha van kedved nézz be. :)
    http://moonangelstories.blogspot.hu/2014/02/nyeremenyjatek.html

    ReplyDelete
  7. az Elie Saab úristen de szép lett, nagyon tetszik:D persze a másik is szép, de most az első az abszolút kedvenc:))

    ReplyDelete