30 March 2014

335. Nail Club - A szürke árnyalatai

Mostani Nail Club alkalmával a cím eléggé megtévesztő lehet, ugyanis már egy ideje van egyfajta felhajtás a híres Fifty Shades könyvekről. Először csak a nyomtatott kiadás miatt, most pedig napi szinten kapunk hírmorzsákat a készülő filmről is. De mint írtam, a cím megtévesztő. Mi konkrétan csak a színre gondoltunk, és annak különböző megjelenésére. ;)

Nail Club -  A szürke árnyalatai


Nincsen túl sok körömlakkom ilyen színben, de azért igyekeztem összeszedni, aminek bármilyen köz lehet hozzá. A kikeverés sem okozhat igazán gondot, mivel mindösszesen fehérre és feketére van szükségünk. Csak halvány elképzelésem volt arról hogy mit is szeretnék, végül ahogy nekiálltam egyre jobban kitisztult, és ez lett a végeredmény:



Volt a fiókomban sötétszürke, ezüst, és fehér homok hatású körömlakk is, így a finis már adott volt. Ezek közül kettőt vittem fel 3 ujjamra is. A középső- és a gyűrűsujjamra az ombre technikát alkalmaztam. Fehér és fekete körömlakkból igyekeztem minél jobban létrehozni azt. Végül a Lovely nagyon gyenge fedésű fehér homoklakkját vittem fel az átmenetre, így az is homok finist kapott. 



A szegecseknek sem bírtam ellenállni, és fel kellett biggyesztenem az átmenetes körmeimre. A végeredmény túlságosan is tetszik, akár napokig fent hagynám, de holnapra is egy nail art-al készülök nektek, így muszáj búcsút intenem neki. Remélem tetszett nektek a mostani kidolgozásom. :)

Többiek munkái:






Maria


Facebook   |   Ask.fm   |   Bloglovin   |   Twitter   |   Pinterest   |   Instagram 



19 comments:

  1. Wow, nagyon jól néz ki :) Valahol az elegáns és a vagány között helyezném el :D

    ReplyDelete
  2. Nem túl feltűnő, mégis mutatós. Nagyon tetszik :)

    ReplyDelete
  3. Hát ez valami mesésen szép lett! Imádom az ezüstös-szürkés színeket *.*

    ReplyDelete
  4. nagyon jól néz ki! *.* :)

    ReplyDelete
  5. Awww imádom! :) Nagyon-nagyon tetszik, egyik kedvencem lett Tőled :)

    ReplyDelete
  6. a LEGSZEBB manikűr! <3
    és oldalt a kép is tetszik. ^^

    ReplyDelete
  7. uhh, ez nagyon szép lett :)
    (roni)

    ReplyDelete
  8. Ó, de gyönyörű!!! Nagyon-nagyon tetszik!!!!

    ReplyDelete
  9. Csodaszép lett, kár lemosni :(

    ReplyDelete
  10. Nagyon szertem az ombre tehnikat, konyu elkesziteni es ha homok koromlakk van hozza hasznalva akkor meg csodasabb! Imadom amit keszitettel!

    ReplyDelete
  11. Nagyon-nagyon jó lett, tetszik! :)

    ReplyDelete
  12. Ez egy gyönyörű manikűr. :)

    ReplyDelete
  13. Köszönöm mindenkinek a kedves szavakat! Örülök, hogy ennyire tetszett nektek... :) Én sem érzek másképpen!

    ReplyDelete