2 April 2014

337. A-England - Rose Bower

Eljött az a nap is, amikor a jelenlegi készletem utolsó A-England lakkját mutatom be. Eddig összesen 3 csodás darabnak vagyok a szerencsés tulajdonosa, de biztosíthatok mindenkit arról, hogy amint Nailland közelben leszek, azonnal kiegészítem a mostani darabokat. Viszont, nem véletlenül tartogattam eddig, ugyanis egy csodás árnyalatról olvashattok.

A-England - Rose Bower



Ugye ti is látjátok, hogy mennyire csodálatos? *-* Csilli-villi csodás pirosas, bíbor szín tele apró csillámokkal, amelyeknek egy rettentően enyhe holo hatása van. Egyszerűen már csak az üveget nézve is elbűvöl. Amikor megvettem, alig vártam, hogy a körmeimen tudhassam. No, de az alap információk. Az üveg ugyan olyan elegáns, mint a többi A-England körömlakkénak. 11 ml-t tartalmaz, ehhez pedig egy könnyen kezelhető ecset tartozik. Felkenve ez a látvány fogad minket:





Nem bírok magammal! Ezerszer volt már a körmeimen, főleg akkor nyúltam utána, amikor erre az árnyalatra és egy kis csillogásra vágytam. Már a képeken is látszik, hogy belülről izzik. Ez a mély csillogás hihetetlen intenzívvé és gyönyörűvé teszi a körmeimet. Egy rétegben is nagyon szépen fedett, de a megszokás rabjaként még egyet feldobtam. Fedőlakk mindenképpen szükséges rá, nem azért, mert lassan szárad (ezzel semmi gond nincsen), csak egy átlátszó réteggel tehetjük igazán csillogóvá a manikűrünket.



Napfényben is készítettem pár képet, hogy még jobban elbűvöljelek benneteket. *-* Bár lehet csak a magam kábítása miatt használom, nem bírok róla leakadni. Még gépelés közben is néha megállok, és elnézegetem a körmeimet... 


Tehát összességében ti is észrevehettétek, hogy megkedveltem ezt a körömlakkot. Bátran merem állítani, hogy minden egyes forintot megér. Egy rétegben fed, így akár nagyon sokáig is elég lehet számunkra. Komolyan ez az egyik legtökéletesebb csillogó bíboros árnyalat. 





Maria


Facebook   |   Ask.fm   |   Bloglovin   |   Twitter   |   Pinterest   |   Instagram 




14 comments:

  1. En nem vagyok piros koromlakk kedvelo de ez az arnyalat teljesen elbuvol!

    ReplyDelete
  2. Szerintem megvan a második nagy szerelmem ettől a márkától. Csodásmesés *-*

    ReplyDelete
  3. Van pár vöröském, de ezeket a fotókat látva bátran kijelentem, hogy nincs ELEGENDŐ! :D
    Iszonyúan tetszik, azt hiszem a legszebb vörös, amit eddig láttam, és a felület fénye, egyenletessége még rátesz egy lapáttal!
    bandita

    ReplyDelete
  4. Oh Istenem ez tényleg mesés! :)

    ReplyDelete
  5. Gyönyörű ez a szín :)
    Én is megvettem, legjobban napsütésben szeretem mert akkor gyönyörű vérvörös színe van :)
    Sokat nézegettem én is a körmeimen, nem velünk van baj, a lakk ennyire lenyűgöző :D

    ReplyDelete
  6. Nagyon dögös egy szín :)

    ReplyDelete
  7. Nagyon szép, különösen, ha fényt kap :)

    ReplyDelete
  8. Manases Andrea: Teljesen megértem, hogy így érzel! :)

    Misa: Haha, a pultnál állva nekem is a második volt.

    bandita: Ó jajj igen... Akárhányszor előrukkolnak egy szép pirosas árnyalattal én is így érzek. =/ Amúgy Fedőlakk is van rajta, mint mindegyik tesztnél! :)

    Erzsi: Akkor megnyugodtam! :D És tényleg napfényben a legszebb :)

    ReplyDelete
  9. Egyszer akkor is megszerzem őt is :D

    ReplyDelete