25 July 2014

382. Holiday On! Nail polish guide

A nyárnál jobban már csak a nyaralást várhatjuk, legyen szó belföldről, vagy akár külföldről. Hihetetlen élmény felfedezni egy új országot, várost, kultúrát, vagy visszatérni régi kedvenceinkhez. Lényegében teljesen mindegy, csak legyen szikrázó napsütés, kellemes hőmérséklet (nálam ez minimum 30 fok) és jó társaság. A szervezésnél azonban a nőnknek elég sok mindent végig kell gondolniuk, pláne ha körömlakkmániában szenvednek, és nem képesek egy vagy több hétig ugyan azt a színt viselni. 

 Holiday On! Nail polish guide


Mivel ma én is megyek nyaralni (bár "munka" is lesz bőven) St. Tropez csodás partjára, így elhoztam nektek egy kis útmutatót arról, hogy szerintem hogyan tudunk felkészülni külföldi kiruccanásra. 

Mennyi az annyi?

Először is az egyik legfontosabb dolog, amit számításba kell venni, hogy mennyi folyadékot tudunk szállítani. Ha autóval/busszal/vonattal/biciklivel vagy feladható csomaggal megyünk, akkor lényegében teljesen mindegy a ml-ek száma. Viszont, ha kézipoggyászba szeretnénk mindent belegyömöszölni, akkor nagyon minimális mennyiségre kell szorítkoznunk. Alaplakk, egy-két szín és fedőlakk. Körülbelül ennyire tudunk szorítkozni, ha még viszünk magunkkal egyéb piperéket. Ha többet szeretnénk elpakolni, akkor helyben kell beszereznünk a különböző tisztálkodási termékeket, amelyeknek utána búcsút is inthetünk.
Mivel én autóval fogok eljutni az úticélig, így szerencsére vannak lehetőségeim. 

Körömápolás

Hiába tartunk szünetet a hétköznapok rendszeréből, nem hanyagolhatjuk el a körmeinket. Egy krém, és pár eszköz mindenképpen szükséges, elvégre bármikor érhet minket baleset, és beszakadhat egykét köröm. (Pláne, ha extrémebb nyaralás a cél. Bár akkor inkább előzzük meg a bajt, és tövig vágjuk le mindegyiket. Nem viccelek, inkább, mint az utána következő fájdalom. ) Ahhoz, hogy mindezt rendbe rakjuk, vagy csak karban tartsuk kezeinket, szükségünk van egy reszelőre és egy ollóra. Szerintem ennél több felesleges, mivel utazás előtt elvégezhetünk egy teljes körű manikűrt, ami kitart végig. 
A krém azért is nagyon fontos, mert ha sós vízzel van dolgunk, az könnyen kiszáríthatja a körömágybőrünket, és ezzel eléggé igénytelen hatást kelthetünk. Amit én ajánlok, az a Lush Lemony Flutter krémje. Ha minden este használjátok, akkor egy percig sem kell aggódni. 
Ami még roppant fontos, az az alaplakk. Attól, mert épp lazulunk, nem szabad kihagynunk ezt a fontos lépést, amikor lakkozunk. 


Színek
Mivel nem bírom ki egy-két napnál tovább ugyan azt a színt a körmeimen, ezért muszáj több színt is magammal vinnem. De gondolom ezzel még sokan mások is így vannak, így nem érzem magam annyira őrültnek. Mikor válogatok, előttem több szempont is van. Egyrészt, mivel nyaralás, tehát sok idő telik majd el fürdőruhában, így elsősorban azokhoz kerestem passzoló árnyalatokat mindenféle finisben (ha épp megunnám az egyiket).
A következő szempontom az volt, hogy tartósnak is kellett lenniük, és igazán könnyen kezelhetőnek. Senkinek sincsen kedve kínlódni szerintem, amikor üdül, inkább csak egy-egy gyors festésre lehet készülni. Én legalábbis így állok a dologhoz. Elvégre nekem nem csak nyaralás lesz, hanem a kicsikkel is sok időt töltök majd, így ez is egy fontos tényező.
Ha már tartósság, és egyszerűség, akkor egy-két klasszikust is hozzá kell dobni az eddigiekhez, mint például a nyárias piros árnyalat, és a nude szín. Habár, ha már ebben az évszakban vagyunk, akkor a neon is klasszikusnak számít… :D Mert miért ne? Azért arra figyeljünk, hogy azokat az árnyalatokat azonnal szórjuk ki, amit nem tudunk elképzelni egyik ruhánkhoz/bikininkhez sem.


Ezek alapján nekem a következőkre esett a választásom (legtöbb lakkhoz már készült bejegyzés!):
- Essie - As Gold As It Gets
- Mavala - St. Tropez 
- OPI - Coca-Cola Red
- Essence Effect Nail Polish - 03 Glitz & Glam

És még amik a képről lemaradtak, de mégis hozzácsaptam:


Amire még szükségünk lesz
Mindenképpen vigyünk magunkkal lemosót, és vattakorongot. Ha a víz kikezdi, és felpattog a lakk, akkor az nyaraláskor is gusztustalanul néz ki, nem csak amúgy. Amint lehet, attól a manikűrtől szabaduljunk meg. Persze, ha nem tudunk szállítani ennyi folyadékot, akkor szerezzük be ezt a legközelebbi drogériában, és mivel valószínűleg nem lehet pár hét alatt elhasználni (még nekem sem), így elegendő egy olcsóbb kiszerelés is, mert ahogy elillan az a pár nap, a végén dobhatjuk is ki.
Ami még számomra fontos, az a fedőlakk. Ezzel hosszabb élettartamot is adhatunk a manikűrnek jobb esetben, meg amúgy is. Fedőlakk mindig kell. :D


Szállítás
Na, hát ha valakit, akkor engem rendszeresen kinevetnek amiatt, hogy hogyan szállítom a kicsikéimet. Mivel többször repülök is, így muszáj volt kitalálnom egy megoldást, hogy véletlenül se törjenek össze, akármelyik poggyászomban vannak. Az én trükköm egyébként nagyon egyszerű. Kell egy megfelelő méretű neszesszer, amiben kényelmesen elférnek a körömlakkok. A másik dolog az a wc  papír, vagy a papírtörlő. Ugyanis én ezekbe szoktam egyenként becsomagolni őket. Mondanom sem kell, amikor költöztem, akkor azt a közel 400 darabot kicsit megterhelő volt betekerni, de inkább az, mint hogy eltörjön egy is. Ha ez megvolt, akkor beletesszük a kis táskába, és már csak annyi a dolgunk, hogy élvezzük a pihenést! ^^


Remélem tudtam nektek hasznos információval szolgálni, és még nem késtem el ezzel a bejegyzéssel. :P Sajnos ez alatt a két hét alatt a blog is nyaralni készül, de utána ugyan úgy visszaáll minden a régi kerékvágásba. Élménybeszámolóval pedig mindenképpen érkezek majd! ^^


Maria


Facebook   |   Ask.fm   |   Bloglovin   |   Twitter   |   Pinterest   |   Instagram 





3 comments:

  1. Kellemes nyaralást!

    Felmerült a kérdés: ha pihenni mész, nyaralni, akkor mire van idő, ha nem arra, amire akarsz időt szánni? Pl. lakkozás? Nem az a lényeg a nyaralásnak, hogy mindenre van idő, nyugi van?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koszonom!

      En amikor nyaralok, akkor inkabb varost nezek, megismerkedek a hellyel, setalok sokat, furdok, napozok, stb... Nem szertek akkor a szallason uldogelni. Lakkokat pedig inkabb csak ott tartom, mert ebben a melegben konnyen tonkremehet. Szoval en inkabb arr abuzditok mindenkit, h ne ez vegye el az idot, hanem csak par percig tartson, h utana ujra belevethessuk magunkat a hely szepsegebe. :)

      Delete
  2. Szia nővérkém.! ^^ ♥ Kaptál díjat a blogodra: http://romantikustortenet.blogspot.hu/2014/08/meglepi.html

    ReplyDelete