9 August 2014

383. Nails from St. Tropez

Mint ti is tudjátok, sőt, akik Instagram-on követnek (mariasnail8), azok még jobban értesültek, két hetet St. Tropez partjánál töltöttem. Minden pillanata hihetetlenül jó volt, és akármikor visszamennék, annyira megszerettem azt a helyet. Részletes élménybeszámolóval is jönni fogok, most azonban első körben a bloghoz is szorosan kötődő témát hoztam a nyaralásról. Megmutatom nektek, hogy milyen manikűröket viseltem. 

You know (more, if you followed me on Instagram - mariasnail8), I spent two weeks on St. Tropez. Every moment was fantastic and I fell in love with St. Tropez so I would go back anytime.  I'm going to write about my experiences too, but first I'd like to show for you my manicures which I wore on my holiday.

Nails from St. Tropez


Igyekeztem nektek minél szebb és élesebb képeket lőni, habár mindegyik telefonnal készült. Leginkább az volt nálam. Természetesen csak azokkal a lakkokkal dolgoztam, amelyeket magammal vittem, és amelyekről bejegyzés is készült. Pontosabban arról, hogy mit pakolok a bőröndömbe ilyen téren. ITT elolvashatjátok. Mindegyik kép alatt megtalálhatjátok majd, hogy pontosan milyen lakkokat használtam fel. Természetesen lesznek olyan manikűrök is, amelyeket sikeresen tönkretettem valamilyen úton módon (pl napágycipelés, gyerekek, stb...), de mindent meg szerettem volna örökíteni, így most ezt nézzétek el nekem. :)

I tried to take pictures in a good quality, but I took them with my phone, it was with me most of the time...I wrote a post about my 'nail-polish-suitcase', I used those polishes only. You can read it  here. You can find which nail polishes I used linked under the photos. Haha, you will find some manicures with damages. Sorry, I was unlucky when I carried my sunbed or  played with the kids.  But I would like to show you everything, so I don't care about it right now.

OPI - Coca-Cola Red 

China Glaze - Thistle To Nicely, China Glaze - Seahorsin' Around

China Glaze - Snow, IsaDora Sugar Nails - 134 Bon Bon, Essence Effect Nail Polish - 03 Glitz & Glam

Astor - 875 Electric Blue, P2 Sand Style - 100 Precious, Essie - As Gold As It Gets

China Glaze - Snow, Gosh 549 Holographic Hero

Astor - 875 Electric Blue, Zoya - Dream

Douglas Absolute Nails - 03 Lena, Essie - As Gold As It Gets

Douglas Absolute Nails - 03 Lena, Essie - As Gold As It Gets

Nektek melyik volt a kedvencetek? 

Which is your favourite?



Maria


Facebook   |   Ask.fm   |   Bloglovin   |   Twitter   |   Pinterest   |   Instagram    |   Tumblr



15 comments:

  1. A legjobban a tengerpart tetszik, MESÉS!! A körömlakkok közül nehéz választani, a legjobban nekem a China Glaze - Thistle To Nicely tetszik (ha ez a korallos árnyalat), nagyon szép színe van :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nem csodálom! Én teljesen beleszerettem ebbe a partszakaszba, annyira gyönyörű. Igen, az az. :)

      Delete
  2. Hű mennyi manikűr *-* Nekem a kék-arany páros a kedvencem, annyira csodás *-*

    ReplyDelete
  3. Felülről a harmadik a kedvencem :) De amúgy mindegyik jól néz ki :)

    ReplyDelete
  4. Gyönyörűek *-* Nekem is egyértelműen a 3. a kedvencem :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Úgy látszik ez az arany kék páros nagyon menő lett. :D

      Delete
  5. Az első és utolsó piros manik tetszenek legjobban, de mindegyik nagyon szép, egyszerűek és ízlésesek.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszönöm! Örülök, hogy ez a meglátásod, pont ez volt a lényeg. :)

      Delete
  6. mindegyik szupi, és még inspiráltál is a következő manihoz. :)

    ReplyDelete
  7. Mindegyik mani nagyon jó, nem tudnék válaszani. És örülök, hogy jól érezted magad!

    ReplyDelete
  8. Mind nagyon szép, nekem a 3. tetszik legjobban :)

    ReplyDelete