2 September 2014

391. piCture pOlish - Badass

Amióta megvannak a piCture pOlish körömlakkjaim, azóta nagy becsben tartom őket. Hálát adok az égnek, amiért a Nailland behozta Magyarországra is. Télen mindösszesen négyet szereztem be (azóta egy hét alatt még kilencet, ez már tényleg függőség), és egyáltalán nem bántam meg. Olvassatok tovább, és ti is megértitek.

Ever since I got my piCture pOlish nail varnishes, I really love them. Thanks God and Nailland! They brought them in Hungary, so everybody is very lucky, I guess. In winter, I bought just five bottles (however, this week I got nine more… This is the real addiction) and I don’t regret doing it. You can read more about the reasons here.

piCture pOlish – Badass



Ez az első olyan PP körömlakk, amit próbáltam, ami nincsen tele különböző méretű glitterekkel, így nagyon izgatott voltam, hogy milyen a minősége. Na, persze olvastam én, hogy kifogástalanok a márka ezen finisei, de tudjátok, addig nem nyugszok, amíg meg nem tapasztalom. Szóval, a Badass egy grafitszürke alapú körömlakk tele színes pelyhecskékkel. Nem tudom, hogy holografikusak-e, vagy csak szimplán több színűek, a lényeg, hogy tényleg elég ütős és rock’n’roll-os lett az eredmény.

This is the first PP nail plish (which I tried), which doesn’t contain big glitters, so I was really interested about the quality. Of course, I read it’s perfect, but you know… I need to try it before I think the same. So, the Badass is a graphite grey nail polish full of colourful flakies (or it’s holographic, I don’t know oO). I guess, this combination is very rock’n’roll-ish.



Felkenve, ha lehet ilyet mondani, méééég jobban néz ki, mint az üvegben. Egyszerűen tökéletes! Ősszel meg lehet érte bolondulni, meg amúgy is… Ha nem szeretnétek nagyon fekete lakkot, de mégis valami hasonlóra vágytok, akkor a Badass-t ajánlom nektek.

When I applicated it, i just fell in love. It’s more beautiful than in the bottle. It’s just perfect! In this season this is one of the best nail polishes. If you wouldn’t like too black/dark nails, but you need something similar, I can recommend the Badass.



Minőségében is kifogástalan, ugyanis két rétegben tökéletesen fed, gyorsan szárad, és hihetetlen intenzitással csillog. Habár én mindig használok fedőlakkot, így nálam ez mindegy, de valakinél lehet, hogy nem. Végül nyomdáztam is rá a MoYou lemezemmel. Igyekeztem ehhez a színhez tökéletesen passzoló mintát keresni. Remélem ti is úgy gondoljátok, hogy sikerül. :)

The quality is perfect. I used just 2 coats, it dries very quickly and its sparkle is gorgeous. But I use top coat every time, so it’s not too important for me. At last, I used my MoYou stamping plate, and I found the perfect pattern for the Badass. I hope you think so. 


Összességében csak ajánlani tudom. Egyrészt, mert ez mégiscsak egy piCture pOlish, és engem ezzel már meg tudnak győzni. Másrészt, tényleg nem lehet belekötni. Szerintem megéri a befektetést.

Overall I can recommend this nail polish. For one thing, it’s still piCture pOlish, so it won me. On the other hand, I can’t find any problem. I think it's worth the investment.





Maria


Facebook   |   Ask.fm   |   Bloglovin   |   Twitter   |   Pinterest   |   Instagram    |   Tumblr





9 comments:

  1. Eddig azt hittem, hogy az a-england Bridal veil elnyomja a Badass iránt érzett mérhetetlen vágyam, de most kiderült, hogy tévedtem. Csodás ez a lakk.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nem csodálom! Tényleg nagyon szép árnyalata a márkának.

      Delete
  2. Nem vagyok oda a szürke lakkokért, de ez azért elég szép. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ó, igen! Pont jó harmóniában van minden. ^^

      Delete
  3. Nyomdával tényleg nagyon "Badass" :D Innen holo-nak látom, nagyon szépen csillog!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nekem folyton változik erről a véleményem, még mindig nem tudom eldönteni.

      Delete
  4. Nagyon szép, de kivágnának vele a munkahelyről...még a Darcyt is nézegettem, ha már sötét, ugye, de lebeszéltem magam róla, mert nem sokszor tudnám felkenni...:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jajjj. :( Sajnálom, nálam szerencsére nem gond, sőt, ha a gyerekek sírnak, még előnyömre is válhat egy-egy csilli-villi lakk. :D

      Delete
  5. Akkor most a pénztárcád is felsóhajtott. :)

    ReplyDelete