18 September 2014

397. Autumn lights

Nemrégiben kaptam egy nagyon jó kis csomagot a Born Pretty Store-tól, ami telis-tele volt apró szépségekkel. Oké, nyilván azért gondolom így, mert én válogattam ezeket össze, de akkor is. Élőben teljesen más ezeket látni. Egyből tudtam, hogy a nyomdázások után mit fogok használni, és őt ma be is mutatom.

Recently, I got a package from Born Pretty Store with many nice products. Ok, obviously I think this, because I chose the things but you know… When you see them in real it’s not the same. After the stamping plates I knew what I will try, and I’m showing it to you today.

Autumn lights


A mai alanyuk igazán különleges. Nem más, mint fekete alapon zöldes-narancsos-kékes színben pompázó kövek, amelyek különböző méretűek. Ebben a kis szettben megtalálhatjuk az egészen hatalmasoktól a kisebbekig mindenféle méretet. Na, de én, amikor már belinkeltem, hogy ezt szeretném, már akkor tudtam, hogy milyen manikűrt fogok vele elkészíteni. Íme:

Today’s products are so special. These rhinestones are black based - green-orange-blue shades. They come in different sizes, from little to big, so you can use them in a lot of variations. When I linked in these products, I knew what I want to do with them, I made it immediately.




Előkaptam az egyik kedvenc fekete lakkomat, majd az egyik legtökéletesebb pelyhes fedőlakkomat, és már indulhatott is a móka! A végeredmény azonban annyira csodálatos lett, hogy onnantól kezdve csak a körmeimet bámultam. De nem csak én, hanem a gyerekek is. Annyira csillogó, annyira őszi, és annyira hihetetlenül ellenállhatatlan, hogy legszívesebben egész őszre ezt hagynám magamon. Nyilván ezt most sokat fogjátok olvasni, sok különböző lakknál, de nem tehetek róla. Ez az egyik kedvenc évszakom. Ilyenkor minden ilyen jól esik.
A szegecseket amúgy meg tudjátok rendelni a BPS honlapjáról. A kép alatt megtalálhatjátok a nevét, ami elvezet a megfelelő oldalra is.

I used my favourite black and flaky nail polish and I started to play. Maybe it’s just my opinion, but I think this is an amazing manicure. I stared my nails all the time, and the kids too. It was so sparkly, so nice, so beautiful. I would like to wear this for the whole season. Ok, I will write this a lot, but I love autumn.
If you would like to order these products, just click on its name and you will be redirected to BPS.

240Pcs/Box Hot Mixed Round Rhinestone Flat Back Acrylic UV Gel Nail Art Decoration Wheel






Mit gondolsz erről a manikűrről?

What do you think about this manicure?



Maria


Facebook   |   Ask.fm   |   Bloglovin   |   Twitter   |   Pinterest   |   Instagram    |   Tumblr




14 comments:

  1. Nekem valahogy a többi körmöd jobban tetszik, de tényleg különlegesek a kövek. Nem potyognak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Én általában úgy rakom fel a köveket, hogy amikor még nem koppanósra száradt a festék, akkor pöttyintek oda egy kicsi színtelent, és abba nyomom bele. Végül teszek rá fedőlakkot is, így szépen a helyükön szoktak maradni. A gyűrűsujjamon pedig ha jól emlékszem 3 réteg is van, így alig bírtam lerobbantani. :D

      Delete
  2. Baromi jó, vagányak a kövek :)

    ReplyDelete
  3. Wow, ez aztán az extrém manikűr :) Nagyon tetszik a színvilága.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Én naaaagyon szerettem. annyira jó ehhez az időhöz. :)

      Delete
  4. Nekem a kövek nem tetszenek, de a körömlakk színe csodás :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha! :D Amúgy igen, ezek kicsit megosztó kövek.

      Delete
  5. Nagyon-nagyon tetszik! Imádom ezt a gátlástalan, fényűző stílust, magam is úgy vagyok vele, hogy ha lúd, akkor legyen kövér! :)
    El is fogok zarándokolni a kedvenc hobbiboltomba, ahol láttam hasonló lapos talpú SW köveket.
    Melyik az a "legtökéletesebb" pelyhes lakkod, amit a fekete fölé kentél?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszönöm! Örülök, hogy ennyire tetszik. ^^ Majd én is körbenézek az itteni hobbiboltokban, hátha találok szép köveket. :)
      A lakk nevét pedig ne haragudj, elfelejtettem írni/ linkelni. Itt le tudod csekkolni:
      http://mariasnail.blogspot.nl/2014/03/330-wip-urban-outfitters-mermaid.html

      Delete
    2. Köszi a linket, rá is jöttem hamar, hogy pont nálad csodáltam meg régebben ezt a pelyhes csodát! Sajna, nálunk elérhetetlen, de azért nem adom fel, hátha találok hasonlót a Nailland kínálatában. Az Essence Vegas effektje hasonlít ehhez, csak kicsit vérszegényebb kiadásban....

      Delete
    3. Szívesen! :) Hát igen, ráadásul már én sem láttam az üzletben. =/ Ott nagyon gyakran cserélgetik a kínálatot, bár az is igaz, hogy mindig csak kb 10-15 féle lakk van kint. Az Essence lakk egyébként ugyan ilyen fekete alapon, csak hát igen, több rétegben, nem egyben... :D

      Delete