1 November 2015

405. NAIL inspiration #2

Easy one


Typical easy but nice manicure. I can imagine it with any kind of colour. / Ez egy tipikusan egyszerű, de nagyszerű manikűr. Bármilyen őszi színnel tökéletesen néz ki. 


Bling bling!


Those lips and nails. *-* Instant love. / Száj is, köröm is *-* Engem megvett kilóra. 

Say yes to the nails


I would also wear it. / Még én is szívesen viselném. ^^

Great idea


It looks like there are fallen leaves on my nails. *-* I can almost smell it. / Olyan, mintha maga az avar lenne a körmein. *-* Szinte érzem az illatát.

Love this season on my nails


Gold leaves. Stunning! / Aranyló levelek. Mesés!

Matte me, PLS


I love everything in this manicure. It screams autumn. *-* / Ebben a manikűrben számomra minden tökéletes! *-* Nem mellesleg ordít róla, hogy őszi.

Nude


I really like it! / Nagyon bejön. *-*

Extreme


I can imagine this manicure is in the extreme group for someone. I just simply like it. (But if I could feel them I wouldn't wear it so long.) /  El tudom képzelni, hogy ez valakinek az extrém kategóriába tartozik. Nekem egyszerűen csak hihetetlenül tetszik. (Bár ha kiállnak a szilánkok, akkor viselhetetlen is.)

Tutorial


It is autumn, so this is perfect and easy now. / Ha már egyszer ősz, itt egy egyszerű, de nagyszerű megoldás.

Colour of the week


When I was searching for pictures I always found this photo. I would put it anywhere. So it wasn't a question which is the colour of the week. For me it is matte navy blue. / Miközben keresgéltem nektek a megfelelő képeket ehhez a bejegyzéshez, megállás nélkül ebbe a színbe ütköztem, és lényegében mindenhova ezt tettem volna. Így nem is kérdéses, hogy a kék/navy árnyalat tarol a héten.





Maria


Facebook   |   Ask.fm   |   Bloglovin   |   Twitter   |   Pinterest   |   Instagram   



3 comments:

  1. Az első nagyon tetszik, sokszor láttam már Pinteresten :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igen, én is, elég jó inspirációs forrás! :)

      Delete