1 December 2015

419. Monthly Favourites - November 2015


In this month I didn't try/buy/use too many things. I worked a lot, so now I have only a few things. But these were getting really close to my heart. You can read about old favourites and new lovely things here. So, let's see what I liked mostly in this month. 

Ebben a hónapban nem sok mindent próbáltam/vettem/használtam. Sokat dolgoztam, szóval most csak pár dolgot hoztam ebbe a bejegyzésbe. Azonban ezek a dolgok igen közel kerültek a szívemhez. Olvashattok itt régi nagy kedvencekről és új dolgokról, amelyeket nagyon megkedveltem. Szóval lássuk is miket szerettem ebben a hónapban. 





KIKO - Double Glam Eyeliner - 115:  This is one of the eyeliners from the holiday collection (which is awesome) what you can find in every KIKO stores now. It has two sides. One is not that interesting (matte black) however it is super long lasting and soft. I like it. BUT! The other side. OMG. Really Oh - My - GOD. It is a beautiful glitterish matte blue/teal eyeliner. It is more than gorgeous. If I was an eyeliner I would marry this one. This is also long lasting. Must have.

Ez a szemceruza a mostani karácsonyi kollekcióból való (ami amúgy fantasztikus!), amit most minden egyes KIKO üzletben meg tudtok találni. Két vége van, az egyik annyira nem is izgalmas. Matt fekete, ami szuper tartós. Na, de a másik oldala, TE JÓ ISTEN! Nincsenek is rá jó szavaim. Egyszerűen több, mint mesés. Ha szemceruza lennék, biztosan hozzá mennék feleségül. Kötelező darab. Ez is szupertartós. 

L'oreal Color Riche - Laetitia's Pure RedI’ve had this lipstick for a long time and I love to use it in this time of the year. Finally, I could find a perfect burgudy color for my lips. I like these shades, luckily, they look good on me. This is a half matte one and you can apply it very easily. I would give five stars for this one. 

Már nagyon régóta megvan nekem ez a rúzs, amit ebben az időszakban kifejezetten szeretek viselni. Végre találtam egy tökéletes burgundi árnyalatot az ajkaimra. Kedvelem az ilyen árnyalatokat, szerencsére jól is állnak rajtam. Ez egy félig matt rúzs amúgy, amit roppant egyszerű felvinni. Öt csillagot is simán kiérdemel nálam.

KIKO Smart Lip Pencil - 710: Of course with the lipsticks you need a lip pencil too. Especially, when you wear a dark/birght shade. It makes a perfect frame for your lips and the lipstick would last longer. This one is a little bit darker then the L'oreal one, but still wearable together when you apply it on your whole lips.

Termszetesen a rúzsokhoz szájceruzák is társulnak, különösen, ha erős/merészebb/élénkebb színt viselünk. Ezek tartósabbá teszik a rúzst és mellé még szép keretet is adnak az ajkaidnak. Ez egy kicsit sötétebb, mint a L'oreal darabom, mégis tökéletesen mutatnak együtt, pláne, ha az egész ajkamon használom.


Rimmel - Nail Rescue: I didn't really believe in this treatment before. I don't know why, maybe I saw it too much. But for a few days my nails broke a lot of times for any reasons. I needed to find something which can help immediatley. So I decided to try this one. I was surprised how I like it. I will write a post about it. I works very good. 

Nem igazán hittem ebben az ápoló lakkban ezelőtt, talán azért, mert annyiszor láttam annyi helyen, és már csak azért sem vettem meg. Azonban pár napig körülbelül egy szellőtől tövig beszakadtak a körmeim, így muszáj volt valamit kitalálnom, ami azonnal segíteni tud. Ezért eldöntöttem, hogy kipróbálom ezt. Eléggé meglepődtem azon, hogy mennyire megtetszett. Tesztet is olvashattok majd róla, amit eljutottam odáig. :) De azt elárulok, hogy nagyon jól működik.

Burt's Bees - Lemon Butter Cuticle Cream: I read about this product in a comment. It is also really good. I noted this information and when I saw it discounted in the Netherlands I bought one to try it. The result is: I like it. It makes my cuticles soft and nice. I use it every night before sleeping. One more thing - I love this smell. *-* 

Itt, hozzászólásban ajánlottátok ezt a kis terméket, és amikor láttam, hogy le van árazva Hollandiában, akkor gondoltam kipróbálom miért ne alapon. Az lett ebből, hogy nagyon megszerettem. Teljesen széppé, ápolttá és puhává teszi a köröm körülötti területet. Minden este felkenem, úgyhogy ezzel a csodás illattal elég könnyű álomba szenderülni. *-*


Escada - Elixir:  I'm not good to describe perfumes at all. So sorry, I can't tell the main smells, etc. When I choose a perfume, I use my nose and my heart. That's it. My step-mother showed me this one, and I fell in love. This is such a ladylike perfume. I feel myself as an elegant woman. I love it :)

Nem vagyok jó az illatok leírásában egyáltalán, szóval előre is elnézést. Amikor parfümöt választok, akkor én teljesen az orromra és a szívemre hagyatkozom. Ennyi. Egyébként ezt a parfümöt apa felesége mutatta és én egyből beleszerettem. Ez egy igazán kifinomult illat. Teljesen elegáns nőnek érzem magam, amikor ezt viselem. 

Scarfs:  Last but not least, these scarves which you can see in all photos.  I found them at a street seller (Italians have a lot, and they can be quite good). When I looked at these two nice scarves I couldn't decide which one I want. They were only €5 each. I didn't think too much after that, I took both. :) They are sooooo soft, big and warm.

Végül ezek a sálak, amelyeket minden képen láthattok. Egy utcai árusnál láttam meg őket, amelyekből rengeteg van itt Rómában. Egyszerűen minden sarkon megfordul egy kisebb nagyobb standokkal és néha egész jó árukkal. Amikor ezt a kettőt a kezemben fogtam, egyszerűen nem tudtam őket otthagyni. Mivel csak 5 euróba kerültek (kb 1600 Ft) ezért nem is gondolkoztam túl sokáig. Megvettem mindkettőt. :) Annyira selymesek, nagyok és melegek, hogy egyből belopták magukat a szívembe. 

What are your favourites in this month?
Melyek a ti kedvenceitek ebben a hónapban? 



Maria


Facebook   |   Ask.fm   |   Bloglovin   |   Twitter   |   Pinterest   |   Instagram   




1 comment:

  1. De szép ez a szemceruza :) Én lilával sminkeltem legtöbbször, fura színű szemeim vannak, egyik ráadásul zöldes, szóval kék szín kilőve. Nincsenek új kedvenceim, talán az AE Cathy, amit háromszor felkentem :)

    ReplyDelete