17 December 2015

426. Colors by Llarowe - If You Dare



I am completely amazed by the new Colors by Llarow holiday collection. It is full with absolutely beautiful colors. When I saw the first photos of it, I was in a big trouble. I couldn't even choose which one I will order. I wanted all of them (still). But I had to so I started selectioning. I chose only four in the end. I really really really (with one more really than the others) love them. I didn't regret any of them yet. Today, I'm going to show you one of the four shades. Brace yourself It is am-a-zing.

Teljesen el voltam ájulva, amikor megláttam az első fotókat a Colors by Llarowe idei karácsonyi kollekciójáról. Tele van csodásabbnál csodásabb színekkel, és be kell, hogy valljam, nagy bajban voltam. Egyszerűen nem tudtam eldönteni melyiket rendeljem, ugyanis legszívesebben az egész kollekciót bevágtam volna a kosaramba. De végül sikerült tisztáznom magammal, hogy válogatnom kell, így csak négyet vásároltam. Ezek azok, amelyekért teljes mértékben odavoltam. Egyet sem bántam meg eddig. :) Ma bemutatom ezek közül az egyik színt, de készüljetek, mert cso-dá-la-tos. *-*








In my opinion, If You Dare is the most beautiful pink nail polish EVER. It is so stunning! Two coats is more than enough and with a top coat it is sparkly af. I'm sorry for this but it is true. With this vivid colour it can still stay as a gorgeous Christmas shade. Today, I’m flying back to Hungary for two weeks and then I’m going to spend two weeks in the Netherlands and I put this beauty in my suitcase. (Because of the traveling maybe I will have fewer posts but I will try to keep my concept.) But back to the nail polish. Here are a few more pictures. *-*

Bátran merem állítani, hogy szerintem ez az egyik legszebb pink árnyalat, amit valaha láttam. Hihetetlenül csodálatos. Két réteg több, mint elég belőle, és elképzelhetetlenül csillog. Illetve ragyog ez az élénk szín (bár ennek ellenére is tökéletes karácsonyi árnyalat). Ma egyébként repülök vissza Magyarországra, ahol két hetet töltök, majd ugyan ennyit Hollandiában, és őt elsőként csomagoltam be. (Egyébként az utazgatások miatt lehetséges, hogy egy kicsit megborul a rend, de azért igyekszem tartani.) Na, de vissza a körömlakkhoz. Még több kééép. *-*





If You Dare is a perfect magenta color with a holo effect. It is more than holo. I think it has its own lights on my nails. I don't know how it is possible but I love it. This blue sparkle what you can see in the pictures makes it more wonderful (and it is real <3). I have no words about this nail polish, it is that nice. I would take a bath in it if I could. I can only recommend it. 

Az If You Dare egyébként egy erős és tökéletes magenta szín holo csillogással. Mondjuk ez több mint holó, ugyanis olyan, mintha belülről világítana az a csodás kék fény, amit ti is láthattok a képeken és ami a valóságban is így néz ki, bármennyire is hihetetlen. <3 Nem találok rá már több szót, mert annyira csodálatos, hogy leírni sem igazán lehet. Fürdenék benne, ha lehetne. ^^ Csak ajánlani tudom. 



Maria


Facebook   |   Ask.fm   |   Bloglovin   |   Twitter   |   Pinterest   |   Instagram   

5 comments:

  1. Looks like a nice color for going out to clubs.
    www.marinasays.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Definitely! Also perfect for New Year's Eve, I think. :)

      Delete
  2. Gyönyörű a képeiden!! Azért nem semmi, hogy ennyi utazás mellett is van energiád a blogra, le a kalappal!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Örülök, hogy tetszik! :) Én is örülök, hogy azért sikerül összehoznom. Kicsit féltem az elején, mikor újrakezdtem. De múltkor is, amikor 10 napra elutaztam, akkor előre legyártottam az összes bejegyzést három hétre. Csak közben más dolgokat is csinálni kell, munkát is el kell végezni, így most nem sikerült úgy, de a legtöbb bejegyzéshez megvannak a fényképek. :)

      Delete
  3. Csodálatos, élénk színe van, nagyon jól áll neked :)

    ReplyDelete