7 January 2016

429. Colors by Llarowe x Nailland - Her Red Hair



I’m back again! I’m so sorry that I didn’t post in these days but I was with my family in Hungary at Christmas time and I felt like spending all my time with them. I think everybody can understand this. After that I flew to the Netherlands and spent the New Year’s Eve with my love. :) Now, a few working days, a few with him again and back to Rome. So it seems everything will be as earlier. One more good news: I got a new camera (Nikon D3200 *___*) so I can take even better pictures and I don’t need to borrow the Canon anymore. It takes such beautiful pictures but I need to learn a lot about it. I still have photos about some nail polishes so you will see a little mix in the beginning.

Újra itt! Bocsánat, amiért nem tudtam nektek egyetlen posztot sem produkálni ezekben a napokban, de végre hazamentem fél év után a családomhoz Magyarországra megünnepelni a karácsonyt. Gondolom mindenki megérti, hogy ezt a kis időt is teljes mértékben velük akartam tölteni. Ezután szilveszterre iderepültem Hollandiába, és a barátommal töltöttem ezt az időszakot. :) Most pár nap munka itt, pár nap ismét vele, és utána megint Róma. Szóval úgy néz ki, nagyjából minden vissza tud kerülni a rendes kerékvágásba. Van még egy jó hírem! *_* Kaptam egy csodálatos karmerát (Nikon D320 *_______*), ami még jobb képeket készít, így már a Canon-t sem kell kölcsönöznöm. Bár még sokat kell tanulnom erről a masináról, de már barátkozunk. Van még elfekvőben pár fotóm, szóval egy ideig biztosan mixelve fogjátok látni a blogon. De hát az előző is nagyon jó képeke készített, így biztosan nem bánjátok. 






Ok, let’s see which polish will be my first one in 2016. I chose a wonderful one, which makes my heart melt. It is such a warm and nice colour but from the beginnings. We have a very good webshop/store in Hungary, It’s called Nailland. We were so happy when they brought famous brands in my home country. It is growing bigger and bigger from that time and now it is a huge shop with so many brands including Colors by Llarowe. I was very happy when I found out they came out with a collaboration shade around in the end of the last year. It is Her Red Hair. *_* Let’s see this wonderful colour on my nails.

Na, és akkor kezdjük is az évet egy csodálatos körömlakkal! Mindenki ismeri a Nailland webshopot/standot. Azt hiszem azt nem kell bemutatnom. Hihetetlen lelkesedés fog el minden egyes alkalommal, amikor új dolgok érkeznek az üzletükbe, így voltam a Colors by Llarowe márkával is. Amikor pedig később az is kiderült, hogy közös lakkal rukkolnak elő, akkor már tűkön ültem és amint elérhetővé vált, le is csaptam rá. Ez pedig nem más, mint a Her Red Hair. A következő képeken a körmeimen is megnézhetitek. :)




I knew immediately that I want this colour on my nails so badly. I even couldn’t wait and I ordered it as soon as it was available. When I opened the box… I was sure we will be good friends. My boyfriend also liked it. :P So, this is a really nice duochrome nail polish which is playing between deep red and orange. In my opinion, it is the most beautiful in daylight, then you can see very well the colour-changing.

Azonnal tudtam, hogy akarom ezt a színt, méghozzá nagyon is. Mikor megkaptam a dobozt, amiben benne volt... Teljesen elájultam és biztos voltam benne, hogy jó barátok leszünk. A barátom is nagyon szerette. ;) Szóval, ez egy nagyon szép duochrome körömlakk, ami mély vörös és narancssárga színek között játszik. Szerintem amúgy a legszebb természetes fényben, akkor látható ez igazán.





I used only two coats and those were enough. You need to be a little bit careful with the applying. It can be striped but it is ok with well looking. When it is drying it is going to be better and better. So not just the colour is nice but the quality too. If it was here, I would apply it immediately.

Nekem két rétegben is tökéletesen fedett, annyi elég volt. Egy nagyon kicsit vigyáznotok kell a felkenésével, csíkozódhat. Nem kell igazán odafigyelni, de azért nem árt. Száradás közben egyébként a csíkok enyhülnek a csíkok. Ebből már ti is láthatjátok, hogy a szín mellett a minőség is nagyon jó. Ha most itt lenne velem, azonnal fel is kenném. *-*



I can only recommend it for you because it is more than nice. You can buy it only in the Nailland webshop.

Én csak ajánlani tudom nektek ezt a körömlakkot, annyira csodás. Viszont, csak is a Nailland oldalán/standján tudjátok megvásárolni. 



Maria


Facebook   |   Ask.fm   |   Bloglovin   |   Twitter   |   Pinterest   |   Instagram   




4 comments:

  1. Nagyon szép lakk, de ilyenkor el szoktam gondolkodni, hogy megér-e nekem ennyi pénzt egy lakk. A-England, ILNP még simán belefér, de ez nekem már közelebb van a 4ezerhez, esetleg ajándékba el tudnám képzelni magamnak, mert tényleg gyönyörű tüzes színe van. Csak hát annyi kihasználatlan lakkom van és legszívesebben mindet felkenném egyszerre :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Megértelek! Mondjuk nálam mar a lélektani határ kitolódott a high-end márkákhoz.

      Delete
  2. Imádom! Annyira szép ez a lakk maga a tűz :) Első CBLem, nem is lett/lesz sok társa, pedig nagyon jó minőség de az ára már nekem is a lélekhatáromon van :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Megértelek téged is, de ha különleges és jó minőségűt szeretnél, akkor ebben a márkában megbízhatsz. ;)

      Delete